بیوگرافی لیندا همیلتون

4 سال پیش
بیوگرافی لیندا همیلتون
1.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی لیندا همیلتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیندا همیلتون متولد ساسل ۱۹۵۶ میباشد. بازیگری ار اولین با با حضور در نقشی مهم در “Secrets of Midland Heights” شروع کرد ، در سال ۱۹۸۱٫ بعد از آن نیز در فیلم “TAG: The Assassination Game (1982)” حضور یافت که اولین حضور لیندا در عرصه ی سینما به حساب می آمد. در شبکه CBS نیز او در ” Country Gold” بوده است.

زندگینامه لیندا همیلتون

بیوگرافی لیندا همیلتون

فعالیت هنری

همیلتون در نقش اصلی زن در “Children of the Corn,” حضور داشته است ، این فیلم براساس داستان ترسناک استفان کینگ میباشد. درآمدی معادل بر ۱۴ میلیون دلار داخل آمریکا داشت. بعد از این در فیلم “The Terminator,” به بازی پرداخته است. در سال ۱۹۸۴٫ این فیلم برایش از بزرگترین موفقیت های تاریخ بشمار می آمد و هم چنین یکی از پرفروشترینهای دوره نیز بود. بعد از این او توانست در فیلم “Black Moon Rising” بازی کند و بعد نیز بصورت مهمان در سریال “Murder, She Wrote” حضور داشت. در همین زمان ها او درمقابل ران پرلمن در “Beauty and the Beast.” حضور یافت و نامزد دو جایزه نیز شد. وی این سریال را در سال ۱۹۸۹ ترک گفت و در سال ۱۹۹۰ نیز برنامه اتمام یافت.

همیلتون در سال ۱۹۹۰ در “Mr. Destiny” و “Terminator 2: Judgment Day” بازی کرده است. سری دوم نیز توانست فروشی معادل بر ۵۰۰ میلیون دلار در جهان داشته باشد که البته بیشتر از این هم میشد. در سال ۱۹۹۵ با حضور یافتنش در “A Mother’s Prayer” بار دیگر به تلویزیون بازگشت و بعد از این برنامه در سال ۹۶ نامزد گلدن گلاب شد. در همان سال ، همیلتون دو دو فیلم دیگر حضور یافت در “Shadow Conspiracy” (1997) و “Dante’s Peak” فیلم دوم توانست فروشی بیش از ۱۸۰ میلیون کسب کند. در سال ۲۰۰۹ ، او در “Terminator Salvation” حضور یافت ، البته فقط صداگذاری را عهده دار بود. در سال ۲۰۱۰ نیز در “Chuck” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زک افران

نام کامل
Linda Carroll Hamilton
تاریخ تولد
September 26, 1956
سن
۶۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 3 Golden Globes
Another 11 wins & 5 nominations

بخشی از فیلم‌شناسی

سینمایی
نابودگر (۱۹۸۴)
آقای سرنوشت (۱۹۹۰)
نابودگر ۲: روز رستاخیز (۱۹۹۱)
توطئه سایه (۱۹۹۷)
قله دانته (۱۹۹۷)
شب خاموش (۲۰۰۲)
لبخند (۲۰۰۵)
به گفته جیم (۲۰۰۹)
نابودگر: رستگاری (۲۰۰۹) (فقط صدا)
آب مقدس (۲۰۰۹)
نابودگر: سرنوشت تاریک (۲۰۱۹)

تلویزیونی
فریژر (۱۹۹۷)
علف (۲۰۱۰)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیندا همیلتون
1.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه