بیوگرافی ادوارد فرلانگ

4 سال پیش
بیوگرافی ادوارد فرلانگ
3.9/5 - (43 امتیاز)

بیوگرافی ادوارد فرلانگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ادوارد والتر فورلانگ متولد سال ۱۹۷۷ میباشد ، او بازیگر و موزیک ساز آمریکایی است ، هم چنین رسمن در بین نوجوانان نیز شهرت دارد ، اد توانسته ساتورن را ببرد و هم چنین “MTV Movie Awards” .

زندگینامه ادوارد فرلانگ

بیوگرافی ادوارد فرلانگ

فعالیت هنری

این دو جایزه بخاطر حضور ادوارد در “Terminator 2: Judgment Day (1991)” میباشد. در همان سال ، به او نامزدی “Independent Spirit Award” نیز تعلق گرفت و او در مقابل جف بریدج در “American Heart” بازی کرد و بعد نیز نامزدی دومین “Saturn Award” را کسب کرد. دومی بخاطر عملکردش در “Pet Sematary Two.” بود. هم چنین بخاطر بازی در مقابل کتی بیتز در “A Home of Our Own (1993)” توانسته جایزه ی”Young Artist Award” را نیز ببرد.

اد تحسین زیادی را بخاطر حضورش در سال ۱۹۹۸ در “Pecker” اثر موشن پیکچرز با بازی کریستیانا ریکی و “American History X” با بازی ادوارد نورتون بدست آورده است. از دیگر کارهای او نیز Little Odessa (1994), Brainscan (1994), The Grass Harp (1995) و Before and After (1996) را میتوان نام برد. او در کنار “Meryl Streep” و “Liam Neeson” بازی کرده است. نقش جان کانر را ” the international Universal Studios parks” در “T2 3-D: Battle Across Time (1996)” بار دیگر به اجرا درآورد. وی خواننده نیز است و در سال ۱۹۹۱ آلبوم خود را با نام ” Hold on Tight” پخش کرد که در ژاپن به فروش رفته است.

در سال ۱۹۹۹ ، فورلانگ در “Detroit Rock City (1999)” و درام “Animal Factory (2000)” رابطه داشته است و بعد نیز در “The Crow: Wicked Prayer (2005)” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۱ نیز در “The Green Hornet” حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیزی کاپلان

تاریخ تولد: ۲ اوت ۱۹۷۷ (سن ۴۲ سال)، گلندیل، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
همسر: ریچل بلا (ازدواج ۲۰۰۶–۲۰۱۴)
والدین: الینور تافویا
کودکان: ایتن پیج فرلانگ

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ادوارد فرلانگ
3.9/5 - (43 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه