بیوگرافی پائولا بوربونی

4 سال پیش
بیوگرافی پائولا بوربونی
Rate this post

بیوگرافی پائولا بوربونی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پائولو بربونی متولد ۱ ژانویه ی ۱۹۰۰ میباشد ، او بازیگر فیلم و اصالت ایتالیا را دارد ، حرفه ی او در سینما به حدود ۹ دهه طول کشید و برای مدتی نیز وی به کار در تئاتر مشغول بود.

زندگینامه پائولا بوربونی

بیوگرافی پائولا بوربونی

فعالیت هنری

در سال ۱۹۱۶ بود که به دنیای فیلم وارد شد و در فیلم بی صدای “Jacobo Ortis” بازی کرد که به کارگردانی “Giuseppe Sterni,” بود. تا سال ۱۹۹۰ او در ۸۰ فیلم حضور یافت که حتی بیشتر نیز میشد.
قبل از سال ۱۹۲۱ وی در فیلم های بی صدا بازی میکرد و بعد از آن نیز در سینما به مدت ۱۴ سال غیبت کرد البته این غیبتش بخاطر حضور در تئاتر بود که زمان زیادی به حساب می آید. در سال ۱۹۲۵ نیز وقتی در برنامه ای در نقش “mermaid” هیولای درونش را به نمایش در آورد با دیدن نقش های طبیعی به سینما بازگشت و در سال ۱۹۳۶ بود که در فیلم “L’ Uomo che sorride” اثر ماریو ماتولی حضور یافت.

وی در فیلم هایی چون “Ai margini della metropoli” به کارگردانی کارلو لیزانی حضور داشته است و در سال ۱۹۵۲ نیز قرار بود که به عنوان بازیگر اصلی در کنار “Massimo Girotti, Marina Berti” و “Giulietta Masina” حضور یابد. از سال ۱۹۳۶ تا سال ۱۹۵۶ ، حرفه اش در مشکلاتی فرورفت و در این دهه پیشرفتی نداشت ، این دهه نسبت به دهه ی قبلش بد به حساب می آمد ، آخرین فیلمی که وی بازی کرده است در سال ۱۹۹۰ در “Blue dolphin – l’avventura continua” در سال ۱۹۹۰ میباشد به کارگردانی جورجیو موسا. اودر سال ۱۹۹۵ در سن ۹۵ سالگی جان خود را از دست داده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسماعیل واثقی

تاریخ تولد: ۱ ژانویهٔ ۱۹۰۰، Golese
تاریخ مرگ: ۹ آوریل ۱۹۹۵، بودیو لومناگو، ایتالیا
همسر: بورونو ویلار (ازدواج ۱۹۷۲–۱۹۷۸)
خواهر و برادر: النا بوربونی، اِنا بوربونی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پائولا بوربونی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه