بیوگرافی نیکول گریمادو

4 سال پیش
بیوگرافی نیکول گریمادو
4/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی نیکول گریمادو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکول گریمودو بازیگر ایتالیایی میباشد که متولد ۲۲ آپریل سال ۱۹۸۰ میباشد ، وی در سیسیلی ایتالیا متولد شده است ، بازیگری را با حضور در “Non è la Rai” در سالهای ۱۹۹۴ تا ۹۵ شروع کرد و بعدن نیز در تلویزیون سینما و تئاتر حضور یافت.

زندگینامه نیکول گریمادو

بیوگرافی نیکول گریمادو

فعالیت هنری

Nicole Grimaudo در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Nicole Grimaudo در این سال، بازیگری در فیلم A Perfect Day به کارگردانی Ferzan Ozpetek محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Nicole Grimaudo بازی در فیلم A Perfect Day بوده است. Nicole Grimaudo سال ۱۳۸۷ در ۲۸ سالگی در فیلم A Perfect Day نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Ferzan Ozpetek همکاری داشته است. Nicole Grimaudo توانست با بازی در فیلم A Perfect Day تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Isabella Ferrari، Valerio Mastandrea، Valerio Binasco و Federico Costantini بر تجارب او افزود.

Nicole Grimaudo علاوه‌بر فیلم A Perfect Day، سال ۱۳۸۸ در ۲۹ سالگی در فیلم Baarìa نیز بازی کرده است. Nicole Grimaudo این‌بار با جوزپه تورناتوره یعنی کارگردان فیلم Baarìa و هنرمندانی چون Francesco Scianna، Margareth Madè، Lina Sastri و Ángela Molina همکاری داشت.

در این سال‌ها Nicole Grimaudo با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Bianca Nappi با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Nicole Grimaudo داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سولماز غنی

تاریخ تولد
April 22, 1980
سن
۳۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ wins & 1 nomination

تاریخ تولد: ۲۲ آوریل ۱۹۸۰ (سن ۳۹ سال)، کالتاجرونه، ایتالیا
جوایز: L’Oréal Paris per il Cinema Award
خواهر و برادر: Maria Vittoria Grimaudo، Simona Grimaudo

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکول گریمادو
4/5 - (6 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ناشناس
    4 سال پیش

    انسانها که نمیتوانند رقم بزنند فقط در حد خود اختیارات محدودی بخواست خدای بزرگ میتوانند داشته باشد .
    خدای متعال میتواند رقم بزند .