بیوگرافی پیر آنجلی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی پیر آنجلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پیر آنجلینا در ساردینای ایتالیا متولد شد ، خواهر دوقلوی او نیز بازیگر بوده است ، اولین بار در فیلم “Domani è troppo tardi (1950)” بازی کرده است . در همین زمان بود که هالیوود به هنر او پی برد ، پیر بعد از این در اولین فیلم آمریکایی خود به نام “Teresa (1951)” بازی کرد ، این فیلم به کارگردانی فرد زینرمن بود ، در این فیلم کسانی چون راد استیگر و جان اریکسون نیز بازی کرده اند. عملکرد خوب او باعث شد که بتواند جایزه ی گلدن گلاب را بدست آورد.

زندگینامه پیر آنجلی

بیوگرافی پیر آنجلی

فعالیت هنری

او در “The Light Touch” نیز بازی کرده است. هم چنین قصد داشت در کنار مارلون براندو در “Romeo and Juliet” نیز حضور یابد. بعد از این نیز او در فیلمی غیر منتظره به نام “The Story of Three Loves (1953)” در کنار کرک دوگلاس حضور داشت ، هم چنین در سال ۱۹۵۴ نیز در فیلم “Flame and the Flesh (1954)” به بازی پرداخته است ، در این فیلم نیز در کنار لانا تورنر بازی کرده است. بعد از این او به وارنر بروس رفت و در “The Silver Chalice” حضور یافت. این اولین بازی پائول نیومن به شمار می آمد.

بعد از این او در نقش دختر آنا ماگانانی در فیلم “The Rose Tattoo” حضور یافت ، اما در آخر خواهر دوقلوی او این نقش را بدست گرفت. بخاطر عملکردش در این فیلم نیز خواهرش توانست نامزدی آکادمی اوارد را بخاطر بهترین نقش مکمل زن بدست آورد. در کلمبیا او به بازی در “Port Afrique (1956)” پرداخته است. بعد از این فیلم نیز او در “Somebody Up There Likes M” حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تورج کشتکار (توجی)
فیلم Vintage

در سال ۱۹۵۷ پیر در فیلم “The Vintage” بازی کرده است ، در این فیلم کسانی چون مل فرر و جان کر نیز حضور داشته اند. در سال ۱۹۵۶ او در قسمتی از “What’s My Line?” بازی کرده است. در سال ۱۹۶۰ نیز پیر در فیلم “The Angry Silence” حضور داشته است. در این دهه وی در فیلم های دیگری نیز چون “Sodom and Gomorrah (1963)” ، “Battle of the Bulge (1965)” حضور داشته است ، او بازیگر فیلم پدرخاونده نیز بوده است.

تاریخ تولد: ۱۹ ژوئن ۱۹۳۲، کالیاری، ایتالیا
تاریخ مرگ: ۱۰ سپتامبر ۱۹۷۱، بورلی هیلز، کالیفرنیا، آمریکا
کودکان: پری فرینولا، هاوارد اَندرو ترووایولی
همسر: آرماندو ترووایولی (ازدواج ۱۹۶۲–۱۹۶۹)، ویک دامونه (ازدواج ۱۹۵۴–۱۹۵۸)

تاریخ تولد
June 19, 1932
سن
۸۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Golden Globe
Another 1 win & 2 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پیر آنجلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه