بیوگرافی کالارا کلامی

4 سال پیش
بیوگرافی کالارا کلامی
Rate this post

بیوگرافی کالارا کلامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلارا کالامی (ایتالیایی: Clara Calamai؛ ۷ سپتامبر ۱۹۰۹ – ۲۱ سپتامبر ۱۹۹۸) هنرپیشه اهل ایتالیا بود.

زندگینامه کالارا کلامی

بیوگرافی کالارا کلامی

فعالیت هنری

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به شب‌های سفید، وقتی فرشتگان می‌خوابند و قرمز تیره اشاره کرد.

کالارا کلامی اولین کار بازیگری او به کارگردانی آلدو ورگانو بود که در سال ۱۹۳۸ در فیلم “Pietro Micca” حضور یافت. بعد نیز در فیلم “The Jester’s Supper (1942)” باز ساختی از کار سم بنلی حضور داشت که این برنامه نیز به کارگردانی الساندرو ساخته شد. بعد از این او در صحنه هایی کمتر بزرگ حضور داشت ، این بخاطر احساس او بود ، این صحنه ها معمولن صحنه هایی هستند که در فیلم های کمتر مطرح ایتالیایی و با صدای آن کشور به چشم میخوردند. گرچه ، در سال ۱۹۴۱ ویتوریا برای لحظاتی صحنه های جالبی را در فیلم “La corona di ferro” به نمایش در آورد ، این برنامه نیز ساخته ی بلاستی کالامی میباشد .

سایر آثار

این فیلم فیلمی بود که فیلم نامه ی اصلی آن به اجرا در نیامد و صحنه های برداشتی از رفتار بازیگران در صحنه ها بشمار می آمدند و جالب این است که اصلن فیلم نامه ی آن به بازیگران اجازه ی ابراز احساسشان را نمیداد.
از جمله نقش های بیادماندی او را میتوان در فیلم “Luchino Visconti’s Ossessione (1943)” ، در این فیلم او در نقش گیووانا زنی که از بیماری رنج میبرد بازی کرده است.
کلامی هم چنین به بازی در “L’adultera” نیز پرداخته است که بعد از آنا مگنانی به ایفای این نقش پرداخته است. در سال ۱۹۴۶ نیز او بعنوان بهترین بازیگر در فیلم عملکرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مصطفی عبداللهی

وی به بازی در فیلم “Le notti bianche (1957)” و “Le streghe (1967)” پرداخته است ، در کنار این نیز او در فیلم “Profondo rosso (Deep Red” حضور داشته است.

تاریخ تولد
September 07, 1909
سن
۱۱۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win

تاریخ مرگ: ۲۱ سپتامبر ۱۹۹۸، ریمینی، ایتالیا
همسر: Leonardo Bonzi (ازدواج ۱۹۴۵–۱۹۵۹)
والدین: Priamo Grazzini
جوایز: روبان نقره‌ای بهترین بازیگر زن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کالارا کلامی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه