بیوگرافی لوچا بوزه

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لوچا بوزه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لوسیا بوس متولد سال ۱۹۳۱ است ، او بازیگر ایتالیایی است ، در ابتدا در شهر خود نانوا بود در سال ۱۹۴۷ توانست جایزه ی زیبایی ایتالیا را بدست آورد.

زندگینامه لوچا بوزه

بیوگرافی لوچا بوزه

فعالیت هنری

بعد از این در فیلم ” The Five days of Milan” حضور داشت ، بعد از این نیز در سال ۱۹۵۰ او در اولین فیلم بزرگ خود دبه نام ” Non c’è pace tra gli ulivi (No Peace under the Olive Tree” به کارگردانی “Giuseppe De Santis” بازی کرد. در همان سال اودر فیلم “Cronaca di un amore” نیز اثر پائولو مولون حضور داشته است. در سال ۱۹۵۳ آنتونیا نیز از وی برای بازی در فیلم “La signora senza cameli” و ” Juan Antonio Bardem” در خواست داد ، وی قرار بود که در نقش اصلی در “Muerte de un ciclista (1955)” نیز حضور یابد. وی هم چنین در سال ۱۹۵۵ در فیلم “Gli Sbandati” و بعد نیز در نقش اصلی زن در فیلم ” Cela s’appelle l’aurore” در سال ۱۹۵۶ حضور داشت که این برنامه اثر لویس بونوئل میباشد.

وی تا سال ۱۹۵۶ حرفه اش ادامه داشت ، در این سال او با گاو باز لویس میگول ازدواج کرد و بخاطر بزرگ کردن فرزندانش از بازیگری دست کشید ، در سال ۱۹۶۰ نیز بلاخره با حضور در “Le testament d’Orphée, ou ne me demandez pas pourquoi!” به دنیای سینما بازگشت. او در “Fellini Satyricon (1969)” حضور یافت.

سایر آثار

بعد نیز در Taviani Brothers’ Under the Sign of Scorpio (1969), Mario Colucci’s Something Creeping in The Dark (1971), Liliana Cavani’s L’ospite (1972), Giulio Questi’s Arcana (1972), Marguerite Duras’ Nathalie Granger (1972), Beni Montresor’s La messe dorée (1975), Jeanne Moreau’s Lumière (1976) ، Daniel Schmid’s Violanta (1976) ، Francesco Rosi’s Cronaca di una morte annunciata (1987), Agustí Villaronga’s El niño de la luna (1989), Ferzan Özpetek’s Harem suaré (۱۹۹۹) و Roberto Faenza’s I vicerè (۲۰۰۷) حضور یافته است. این فیلم ها نه تنها محصول ایتالیا بلکه محصول کشور اسپانیا نیز میباشند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مهشید افشارزاده

از مهم ترین فیلم‌هایی که در آن نقش داشته می‌توان به رهاشدگان، زیر نشان عقرب و ستیریکون فلینی اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۲۸ ژانویهٔ ۱۹۳۱ (سن ۸۹ سال)، میلان، ایتالیا
قد: ۱٫۷۳ متر
همسر: Luis Miguel Dominguín (ازدواج ۱۹۵۵–۱۹۶۷)
کودکان: میگل بسه، Paola Dominguín، Lucía Dominguín
نوه: Bimba Bosé، نیکولاس کورونادو، Olfo Bosé، آلما سوفیا ویلالتا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوچا بوزه
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه