بیوگرافی لائورا مورانته

4 سال پیش
بیوگرافی لائورا مورانته
4.5/5 - (59 امتیاز)

بیوگرافی لائورا مورانته به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لارا مورانته متولد سال ۱۹۵۶ میباشد ، او بازیگر ایتالیایی میباشد . مورانته در سانتا فیورا بدنیا آمده است. مورانته پدرش وکیل بود. لارا هم جنین برادرش یک نویسنده ی نیز میباشد.

زندگینامه لائورا مورانته

بیوگرافی لائورا مورانته

فعالیت هنری

لارا در ابتدا یک رقاص بود که بعدن به حرفه بازیگری پرداخت در این زمان او ۱۸ سال داشت و کارش را در تئاتر شروع کرده بود ، او برای کمپانی تئاتری کارملو بنی کار میکرد. اولین بار نیز در فیلم و سینما در “Oggetti Smarriti” حضور یافت به کارگردانی “Giuseppe Bertolucci” ، او برادر کسی است که کارگردانی و ساخت دومین فیلم با بازی لارا را انجام داده است و در “La Tragedia di un uomo ridicolo (The Tragedy of a Ridiculous Man)” لارا حضور یافت. بعدن او به خاطر نانی مورتی کارش را ادامه داد و نانی نیز وی را بازیگر فیلم “Bianca” کرد.

بعد از ازدواج او با بازیگر فرانسوی جورجس کلاسی ، لارا به پاریس رفت ، در این زمان بخاطر حضور و شرکت در برنامه های زیادی ، در سینمای هنر اروپا به بازی پرداخت. بعد نیز به ایتالیا بازگشت ، در سال ۲۰۰۱ ، بلاخره وی توانست “David di Donatello” را بخاطر عملکردش در “The Son’s Room” اثر مورتی بدست آورد.

در سال ۲۰۰۳ نیز باردیگر او توانست همان موفقیت را بخاطر حضور در “Remember Me, My Love” اثر گابریل موکینو و “Love Is Eternal While It Lasts (2003)” اثر کارلو وردون را بدست آورد ، بخاطر برنامه ی دوم وی جایزه ی سیلور ریبون بهترین بازیگر را بدست آورد.
وی سار ۲۰۰۷ “Molière” را بازی کرد. در سال ۲۰۱۲ نیز او در “Cherry on the Cake,” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لزلی-ان برنت

تاریخ تولد
August 21, 1956
سن
۶۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱۸ wins & 19 nominations

همسر: Francesco Giammatteo (ازدواج ۲۰۰۴)
کودکان: Eugenia Costantini، Agnese Claisse، Stepan Giammatteo
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ فیلم اروپا برای بهترین بازیگر زن
والدین: مارسلو مورانته، ماریا بُنا پالاتسسکی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لائورا مورانته
4.5/5 - (59 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه