بیوگرافی مارگریتا بوی

4 سال پیش
بیوگرافی مارگریتا بوی
Rate this post

بیوگرافی مارگریتا بوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارگارت بای متولد سال ۱۹۶۲ میباشد ، او بازیگر ایتالیایی است. بعد از مدت زیادی مطالعه در آکادمی هنر های درام ، اولین نقش موفق خود را در ” Una grande storia d’amore (1986)” اثر “Duccio Tessari” و بعد نیز در “The Week of the Sphinx (1990)” به بازی پرداخته است. برای آخری وی توانست جایزه ی بهترین بازیگر زن را در جشنواره ی فیلم سباستین بدست آورد.

زندگینامه مارگریتا بوی

بیوگرافی مارگریتا بوی

فعالیت هنری

بعد از این ، او در “The Station” اثر سرجیو رابینی حضور داشت و اولین جایزه ی “David di Donatello Prize” و “Silver Ribbon” بهترین بازیگر را بخاطر عملکردش در این برنامه ها بدست آورد ، در سال ۱۹۹۰٫ بعد از این نیز او یکی از بازیگران مشهوری شد که در فیلم هایش فروش بالایی مطرح بوده است. او در فیلم “Damned the day I met you (1992)” بازی کرد. بعد نیز با دنیل لاچیتی در The Storm Is Coming (1992)” حضور یافت. وی با ماریو مونیسلی نیز در “Looking for Paradise (1995)” بازی کرد.

در سال ۱۹۹۴ ، او در کنار همسرش سرجیو رابینی در فیلم “Prestazione straordinaria.” حضور داشت و به کارگردانی در کنار او میپرداخت. مارگارت هم چنین با “Giuseppe Piccioni” نیز کار کرده است ، در تقریبن ۴ فیلم : “Penniless Hearts (1996)” ، “Not of this World,” بخاطر کار کردن در فیلم آخر او توانست جایزه ی دیگری را نیز بدست آورد.

بعد از این نیز او در “The Ignorant Fairies” و “The Best Day of My Life” حضور داشته است. هم چنین نقش مکمل را نیز در “Manuale d’amore” برعهده داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فروغ فرخزاد
جوایز

جایزه انجمن ملی فیلم ایتالیا بهترین بازیگر زن (۱۹۹۱، ۲۰۰۱، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۱۵)
جایزه انجمن ملی فیلم ایتالیا بهترین بازیگر نقش مکمل زن (۲۰۰۲ و ۲۰۰۴)
جایزه دیوید دی دوناتلو بهترین بازیگر زن (۱۹۹۱، ۱۹۹۹، ۲۰۰۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۵)

تاریخ تولد: ۱۵ ژانویهٔ ۱۹۶۲ (سن ۵۸ سال)، رم، ایتالیا
قد: ۱٫۶۸ متر
همسر: سرجو روبینی (ازدواج ۱۹۹۱–۲۰۱۲)
شریک: ریناتو دا آنجلیس (۱۹۹۹–)
کودکان: کیترینا دا آنجلیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارگریتا بوی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه