بیوگرافی ونسا هسلر

4 سال پیش
بیوگرافی ونسا هسلر
Rate this post

بیوگرافی ونسا هسلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ونسا هیسلر متولد سال ۱۹۸۸ میباشد. اوبرای “Donna sotto le stelle” و “Notte Mediterranea” کار میکرده است ، هردو نیز در تلویزیون . در سال ۲۰۰۴ ، وی برای تبلیغات کروف و هم چنین “Alta Roma Alta Moda” انتخاب شده بود. این درواقع هفته ی فشن رم بود.

زندگینامه ونسا هسلر

بیوگرافی ونسا هسلر

فعالیت هنری

او در رم و واشگتن زندگی میکند و برای تجارت در Baby Star, Nara Camicie و Gilli آماده است و هم اکنون نیز به این کارها میپردازد. هیسلر تصمیم داشت که به کار در تلویزوین بپردازد و در اوایل سال ۲۰۰۶ نیز قرار بود بجای لی این جایگزین “Alessia Marcuzzi” در این برنامه شود.

وی هم چنین برای GUESS, Calvin Klein, Giorgio Armani, L’Oréal و Ferrero SpA نیز تبلیغات انجام داده است. در سال ۲۰۱۰ ، او در پرادا در میلان مانکن حرکتی بود. در سال ۲۰۰۶ نیز ، اولین بار در کنار Claudia Cedro, Francesca Lancini, و Marta Cecchetto در برنامه “Festival di Sanremo” حضور یافت.

هیسلر در سال ۲۰۰۵ در فیلم ” Christmas in Miami” در کنار “Christian De Sica,” حضور یافت ، این بازی او باعث افزایش شهرتش شد. وی در نقش پرنسس یونانی ایرنا بازی کرده است و بعد نیز در سال ۲۰۰۸ در “۲۰۰۸ Asterix at the Olympic Games (French: Astérix aux Jeux Olympiques)” ، فیلمی که آلن دولن و جرارد دپرادیو نیز در آن بازی کرده اند حضور داشت. وی در نقش اصلی زن در فیلم “Per una notte d’amore (English: For a Night of Love),” حضور داشته است ، این فیلم در ایتالیا ساخته شد و در سال ۲۰۰۸ نیز در دو قسمت ویژه در تلویزیون به پخش رسید.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مینا ساداتی

هسلر همچنین نقش اول فیلم “برای یک شب عاشقی” را بازی کرده است که در سال ۲۰۰۸ در دو قسمت از تلویزیون ایتالیا پخش شد.

برخی آژانس‌های مُد که ونسا هسلر با آنها همکاری کرده است:

گلمور رُم
وان منیجمنت نیویورک
الیت میلان
الیت پاریس
الیت آمستردام
الیت بارسلونا
مُدل منیجمنت هامبورگ
مونیخ مُدلز

تاریخ تولد: ۲۱ ژانویهٔ ۱۹۸۸ (سن ۳۲ سال)، رم، ایتالیا
فرزندان: ۱
همسر: Gianni Nunnari
والدین: جان هسلر، گبریلا هسلر
نامزد دریافت جایزه: L’Oréal Paris per il Cinema Award

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ونسا هسلر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه