بیوگرافی آندره‌آ اوشوارت

4 سال پیش
4.7/5 - (97 امتیاز)

بیوگرافی آندره‌آ اوشوارت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آندریا کلارا اوسوارت متولد سال ۱۹۷۹ میباشد ، او بازیگر ، مدل و هم چنین تهیه کننده ی تلویزیون میباشد. او در بوداسپست متولد شد و در تاماسی نیز بزرگ شده است. وقتی ۵ سال داشت خانواده اش از یکدیگر جداشدند. آنها در کل ۴ برادر و خواهر بودند که در مدرسه ی عمومیل در تاماسی حضور داشتند.

زندگینامه آندره‌آ اوشوارت

بیوگرافی آندره‌آ اوشوارت

فعالیت هنری

آندره اصالت انگلیس و ایتالیا را دارد. پدرش اصالت مجارستان را دارد و آنرده میتواند به زبانهای المانی و فرانسوی نیز سخن بگوید.

مدلینگ را در سن ۱۶ سالگی شروع کرد و در مجارستان در سال ۱۹۹۶ در مسابقات شرکت کرد. بعد نیز به بوداپست رفت و مدلینگ را بصورت حرفه ای در آنجا شروع و از آنها نیز به شمال آمریکا ، آسیا و اروپا رفت. تابحال در ۳۰ تبلیغ تلویزیونی حضور داشته است.
نقش کوچکی را نیز در فیلم “Spy Game” در کنار رابرت ردفورد و برد پیت بازی کرده است. بعد نیز تصمیم گرفت که مدلینگ را رها کند و به حرفه ی بازیگری بپردازد. یک سال را در بوداپست در ” Földessy Margit” به کلاسهای بازیگری گذراند. بعدن نیز در ” biennial International Acting School” در رم ، ایتالی مشغول به تحصیل شد ، تا سال ۲۰۰۳ نیز در آنجا بود ، وی به علاوه ی بازیگری به نویسندگی فیلم نامه نیز میپردازد.

مهم ترین همکاری ها

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Andrea Osvárt بازی در فیلم Aftershock بوده است. Andrea Osvárt سال ۱۳۹۱ در ۳۳ سالگی در فیلم Aftershock نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Nicolás López همکاری داشته است. Andrea Osvárt توانست با بازی در فیلم Aftershock تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر الی راث، Ariel Levy، Nicolás Martínez و Natasha Yarovenko بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایزابلا اسکروپو

Andrea Osvárt علاوه‌بر فیلم Aftershock، سال ۱۳۹۴ در ۳۶ سالگی در فیلم Worlds Apart نیز بازی کرده است. Andrea Osvárt این‌بار با Christopher Papakaliatis یعنی کارگردان فیلم Worlds Apart و هنرمندانی چون جی. کی. سیمونز، Christopher Papakaliatis، Maria Kavoyianni و Tawfeek Barhom همکاری داشت.

تاریخ تولد: ۲۵ آوریل ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، بوداپست، مجارستان
قد: ۱٫۷۵ متر
خواهر و برادر: رکسانا اوشوارت، جودیت اوشوارت، مارتن اوشوارت، آندرِس اوشوارت

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندره‌آ اوشوارت
4.7/5 - (97 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه