بیوگرافی والنتینا چروی

4 سال پیش
بیوگرافی والنتینا چروی
Rate this post

بیوگرافی والنتینا چروی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ولنتینا سروی متولد سال ۱۹۷۱ میباشد ، او بازیگر فیلم و تلویزیون در ایتالیا است.

زندگینامه والنتینا چروی

بیوگرافی والنتینا چروی

فعالیت هنری

سروی در رم ، ایتالیا بدنیا آمده است. ی دختر تونینو سروی و هم چنین نوه ی بازیگر ایتالیایی مشهور جینو سروی است که بازیگری را در سن ۱۰ سالگی با حضور در ” Portami la luna” در سال ۱۹۸۶ آغاز کرد. وی هم چنین در سال ۱۹۹۶ نیز در “The Portrait of a Lady” اثر جین کامپشن حضور داشته است.

یکی از نقش های تحسین برانگیز او در سال ۱۹۹۷ فیلم ” Artemisia” به کارگردانی آجنس مارلت بود. این فیلم در واقع براساس داستان زندگی “Artemisia Gentileschi” بود. اما در واقع این فیلم رابطه ی “Agostino Tassi (played by Miki Manojlović)” و Artemisia را که بیشتر به عنوان یک متجاوز شناخته میشد را نشان میداد.
در سال ۲۰۱۱ ، او در نقش آریانا در شبکه BBC در مینی سریال “Zen. The Times” حضور یافت.

در همین سال در سریال ” Distretto di Polizia” نیز به بازی پرداخته است و هم چنین در نقش “Bertha Mason” در سال ۲۰۱۱ در “Jane Eyre” اثر کری فوکانگا حضور داشت. وی هم چنین در شبکه HBO نیز در درام “True Blood” حضور داشته است.

تجربه کار با اسپایک لی

Valentina Cervi در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Valentina Cervi در این سال، بازیگری در فیلم Miracle at St. Anna به کارگردانی اسپایک لی محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیرحسین آرمان

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Valentina Cervi بازی در فیلم Miracle at St. Anna بوده است. Valentina Cervi سال ۱۳۸۷ در ۳۲ سالگی در فیلم Miracle at St. Anna نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با اسپایک لی همکاری داشته است. Valentina Cervi توانست با بازی در فیلم Miracle at St. Anna تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Derek Luke، Michael Ealy، Laz Alonso و عمر بنسون میلر بر تجارب او افزود.

تاریخ تولد
April 13, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 4 nominations

قد: ۱٫۷ متر
همسر: Stefano Mordini
کودکان: Margherita Mordini
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سزار برای بهترین بازیگر زن آینده‌دار، جایزهٔ دیوید دی دوناتلوی بهترین بازیگر زن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی والنتینا چروی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه