بیوگرافی فرانچسکا نری

4 سال پیش
بیوگرافی فرانچسکا نری
Rate this post

بیوگرافی فرانچسکا نری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نری در ترینتو بدنیا آمد و دوبار نیز توانسته است بخاطر بهترین بازیگر زن سیلور ریبون را بدست آورد از جشنواره ی ” Italian National Syndicate” در عرصه ی فیلم ، این دو جایزه بخاطر بازی در ” Pensavo fosse amore invece era un calesse” به کارگردانی Massimo Troisi (1991) و هم چنین “Carne trémula (Live Flesh) (1997)”.

زندگینامه فرانچسکا نری

بیوگرافی فرانچسکا نری

فعالیت هنری

وی هم چنین توانسته سه نامزدی را نیز بخاطر حضور در “Il dolce rumore della vita” در نقش بهترین بازیگر زن و ” Io amo Andrea (both 1999)” و هم چنین بهترین بازیگر مکمل زن برای بازی در ” La felicità non costa niente (2003)” بدست آورد.
از دیگر نقش های بیادماندنی او میتوان Spain: Live Flesh (1997, by Pedro Almodóvar), ¡Dispara! (Outrage, 1993, by Carlos Saura) را نام برد که هردو فیلم نیز به صدای اسپانیایی ساخته شده بودند ، او هم چنین در فیلم جنسی و درام “Las edades de Lulú” حضور داشته است ، این فیلم نیز در اسپانیا ساخته شده بود.

بعد از چند سال کار و تحسین های زیاد بخاطر کار در اروپا در ابتدا ” widespread notice” را در آمریکا ، زمانی که در حال نقش نمایی در ” Allegra” ، همسر ” Inspector Rinaldo Pazzi” در هالیوود بود بدست آورد. در سال ۲۰۰۱ ، او در “Hannibal” و در سال ۲۰۰۲ نیز در نقش همسر کلمبیایی ” Claudio Perrini” در کنار “Arnold Schwarzenegger” در “Collateral Damage” حضور یافت. نری یک پسر دارد که در سال ۱۹۹۹ بدنیا آمده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دوریس دی
همکاری با بزرگان

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Francesca Neri بازی در فیلم هانیبال بوده است. Francesca Neri سال ۱۳۸۰ در ۳۸ سالگی در فیلم هانیبال نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ریدلی اسکات همکاری داشته است. Francesca Neri توانست با بازی در فیلم هانیبال تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آنتونی هاپکینز، جولیان مور، گری الدمن و ری لیوتا بر تجارب او افزود.

Francesca Neri علاوه‌بر فیلم هانیبال، سال ۱۳۷۶ در ۳۴ سالگی در فیلم Live Flesh نیز بازی کرده است. Francesca Neri این‌بار با Pedro Almodóvar یعنی کارگردان فیلم Live Flesh و هنرمندانی چون Liberto Rabal، خاویر باردم، Ángela Molina و José Sancho همکاری داشت.

در این سال‌ها Francesca Neri با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Mia Benedetta با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Francesca Neri داشته است.

تاریخ تولد: ۱۰ فوریهٔ ۱۹۶۴ (سن ۵۶ سال)، ترنتو، ایتالیا
همسر: کلاودیو آمندولا (ازدواج ۲۰۱۰)
کودکان: راکو آمندولا
کتاب‌ها: Caravaggio: The Complete Works
والدین: Loriana Neri، کلادیو نریا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرانچسکا نری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه