بیوگرافی مارتینا استلا

4 سال پیش
بیوگرافی مارتینا استلا
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی مارتینا استلا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارتینا استلا متولد سال ۱۹۸۴ میباشد ، او بازیگر ایتالیایی و نویسنده میباشد. اولین بار در سن ۱۶ سالگی در سال ۲۰۰۱ در “L’ultimo bacio” حضور یافت. این فیلم در ایتالیا موفقیت بزرگی به حساب می آمد. بخاطر بازی در این فیلم مارتینا توانست دو نامزدی “David di Donatello” را بدست آورد.

زندگینامه مارتینا استلا

بیوگرافی مارتینا استلا

فعالیت هنری

L’ultimo bacio در سرتاسر جهان پخش شد ، برای مخاطبان انگیلیسی به نام ” The Last Kiss” بشمار میرفت. بازتاب عملکرد وی در نقش فرانسیسکا ، دختر نوجوانی که با کارلو مردی دچار رابطه ی احساسی میشود و همین نیز بازتابی مثبت را برایش به ارمغان می آورد. یکی از این مخاطبان آمریکایی وی را با “Reese Witherspoon” مقایسه کرده است.

در یک فیلم آمریکایی ، فرانسیسکا مانند بریتنی اسپرس یک باکره بود که انگار به او گفته میشد بیاید یا حتی مانند کسی که بی اهمیت به نشان بیمبو باشد. در این فیلم او مانند کسی که بصورت عادی درمورد قضاوت نمیشود ، دختری فعال در امور جنسی که باید در مورد مردان زیاد بداند. این برایش یک تعادل به حساب می آمد.

فیلم های ایتالیایی

استلا تلاش زیادی به عمل می آورد تا حرفه اش را در فیلم هی ایتالیایی بهبود بخشد ، در سال ۲۰۰۲ در فیلم “Amnèsia,” که جایزه ی آکادمی اوارد را بدست آورد و اثر “Gabriele Salvatores” میبود حضور داشت. از دیگر کارهایی که در آنها حضور داشته را میتوان “Ocean’s Twelve” در سال ۲۰۰۴ نام برد که در آن نقش کوچکی را ایفت کرده است. در سال ۲۰۰۹ او بخاطر نقش خود راب ماراشل در فیلم “Nine” مجبور شد که زبان انگلیسی را بیاموزد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پریسا بخت‌آور

او هم چنین اولین بار نیز در سال ۲۰۰۲ در تئاتر بازی کرده است ، در برنامه “Aggiungi un posto a tavola” و در سال ۲۰۰۶ نیز با حضور در “Romeo e Giulietta” نقش اصلی را پروژه های تلویزیونی برعهده داشته است ، یکی از این پروژه ها مینی سریال “Le ragazze di San Frediano” و “Piper” بوده است.

مشخصات کلی بازیگر

تاریخ تولد: ۲۸ نوامبر ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، ایمپرونتا، ایتالیا
قد: ۱٫۶۵ متر
همسر: آندریا مانفردونیا (ازدواج ۲۰۱۶)
والدین: بیانکا استلا
کودکان: جینورا گرگورینی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارتینا استلا
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه