بیوگرافی ماری‌آنجلا ملاتو

4 سال پیش
بیوگرافی ماری‌آنجلا ملاتو
Rate this post

بیوگرافی ماری‌آنجلا ملاتو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ماریانجلینا میلاتو متولد سال ۱۹۴۱ میباشد ، او بازیگر سینما و تئاتر است.

زندگینامه ماری‌آنجلا ملاتو

بیوگرافی ماری‌آنجلا ملاتو

فعالیت هنری

ماریا در میلان بدنیا آمده است و او دختر افسر پلیس است ، ماریا در سن خیلی کم بود که به مطالعه ی نقاشی در آکادمی برارا پرداخت و پوستر طراحی میکرد. این کارها را برای این انجام میداد که پول کلاسهای بازیگری اش را بدست آورد. این بازیگر جذاب و بلونده کار در تئاتر را در سال ۱۹۶۰ آغاز کرد و اولنین بار در ” company of Fantasio Piccoli” در ” Binario cieco” بازی کرد.

از سال ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ ، نیز در کنار داریو فو در ” Settimo: ruba un po’ meno” و ” La colpa è sempre del diavolo” حضور داشت ، بعد نیز در سال ۱۹۶۷ در کنار “Luchino Visconti” در ” The Nun of Monza” حضور یافت. در سال ۱۹۶۸ ، او آخرین بار در تئاتر در برنامه ” Orlando furioso” در کنار لوکا رونکونی بازی کرد.
اولین بار در سال ۱۹۶۹ در ” Thomas e gli indemoniati” حضور یافت ، این اولین فیلم او نیز به حساب می آمد.

دهه ۷۰

دهه ۷۰ برای او یکی از بهترین زمان ها میبود ، او در این دوره ی طلایی در نقش های بیادماندنی زیادی حضور یافت ، در “commedia all’italiana Between Miracles (1971)” اثر نینو مانفردی و بعد نیز در نقش اصلی زن در “The Working Class Goes to Heaven (1971)” اثر ایلیو پتری و “Lo chiameremo Andrea (We’ll Call Him Andrew, 1972)” اثر ویتیروی دیسیکا حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پل نیومن

ماریا جایزه های بیشتری را نیز بخاطر بازی در “The Seduction of Mimi (1972)” اثر Giancarlo Giannini بدست آورد. این یکی از موفقترین اثرات کار او بوده است. بعد از این نیز در “Love and Anarchy (1973)” حضور داشت. در کنار این سال بعد نیز در “Swept Away by an Unusual Destiny in the Blue Sea of August (1974)” به بازی پرداخت.

او با چند کارگردان اروپایی نیز بازی کرده است و در “Nada (1974)” در نقش “Claude Chabrol” و “Todo modo (1976)” و “Il gatto (1978)” حضور یافت. در کنار این او در “So Fine (1981)” و “Summer Night (1986)” نیز حضور داشته است.

بخشی از فیلمشناسی
فلاش گوردون (۱۹۸۰)
گربه (۱۹۷۷)
کلبه ساحلی (۱۹۷۷)
تودو مودو (۱۹۷۶)
نادا (۱۹۷۴)
عشق و هرج و مرج (۱۹۷۳)
میان معجزه‌ها (۱۹۷۱)

تاریخ تولد
September 19, 1941
سن
۷۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲۵ wins & 4 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماری‌آنجلا ملاتو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه