بیوگرافی جولیتا ماسینا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جولیتا ماسینا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گیولیتا ماسینی در سال ۱۹۲۱ بدنیا آمده است ، او بازیگر ایتالیایی میباشد.

زندگینامه جولیتا ماسینا

بیوگرافی جولیتا ماسینا

فعالیت هنری

ماسینی بازیگری را در دانشگاه شروع کرد و در سال ۱۹۴۱ به این کار پرداخت. در بازی های زیادی در سال ۱۹۴۲ حضور داشت. هم چنین در این زمان به رقص و خوانندگی نیز میپرداخت . بعدن او برای بازی به “Compagnia del Teatro Comico Musicale” و در بازی های زیادی در تئاتر به نقش های مختلف پرداخت. در این زمان او توسط فلینی بازیگر شد ، بعد از این نیز عکسهای زیادی فلینی از وی گرفت و هم چنین در رادیو نیز برایش کار پیدا کرد.

در سال ۱۹۴۳ ، ماسینی به کار بازیگری در رادیو میپرداخت و در کنار این نیز شهرت زیادی را با بازی در آن سالها یافت. اولین شغل او ” Terziglio” بود ، این در واقع یک سریال رادیویی نوشته شده ی فلینی بود. این برنامه در واقع درباره ی زوج جوانی بود که نقش پالینی را نیز او بازی کرده بود. وی در نقش کسی که عاشق فلینی میشودبازی میکرد. در سال ۱۹۴۳ ، این دو با یکدیگر ازدواج کردند و با گذشت مدت زمانی از حضورش در تئاتر ، ماسینی به تئاتر دانشگاه بازگشت و در کنار “Marcello Mastroianni” به کار بازیگری پرداخت. آخرین باری که در تئاتر به بازیگری پرداخت در سال ۱۹۵۱ بود.

بازی در تلویزیون

با کار در کنار همسرش ، ماسینی به بازی در تلویزیون پرداخت. نیمی از بازی های او در ایتالیا و فیلم های آنجا ، موفق بوده است و توسط شوهر نوشته و کارگردانی نیز شده بود. ماسینی اولین بار در نقشی در “Paisà (۱۹۴۶)” حضور یافت ، در سال ۱۹۴۸ نیز در “Without Pity” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا جی جی (جزایری)

در سال ۱۹۵۴ او در کنار آنتونی کیون در فیلم “La Strad” بازی کرد. در سال ۱۹۵۷ نیز توانست جایزه ی بهترین بازیگر زن را بدست آورد. بعدن نیز او در “Nights of Cabiria” و Ginger and Fred (1986) نیز حضور داشت. در “A Day to Remember (1991)” نیز وی به بازی پرداخته است.

گزیده فیلم‌شناسی
روشنایی‌های واریته (۱۹۵۰)
جاده (۱۹۵۴)
شب‌های کابیریا (۱۹۵۷)

نام کامل
Giulia Anna Masina
تاریخ تولد
February 22, 1921
سن
۹۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 2 BAFTA Film Awards
Another 14 wins & 3 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جولیتا ماسینا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه