بیوگرافی جیووانا متزوجیورنو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جیووانا متزوجیورنو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جووانی مزوگورنو در سال ۱۹۹۸ بازیگری را آغاز کرده است و در فیلم ” Del perduto” به کارگردانی ” Michele Placido” بازی کرده است.

زندگینامه جیووانا متزوجیورنو

بیوگرافی جیووانا متزوجیورنو

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۹ ، وی در نقش سیلویا دختر ” Enzo Tortora” در فیلم ” Un uomo perbene” به بازی پرداخته است. در همان سال او به کار در ” Asini” به کارگردانی ” Antonello Grimaldi,” پرداخته است.

در سال ۲۰۰۰ ، جووانی برای کار در فیلم ” Les Miserables” در حال مسافرت به شهرهای پاریس و “Prague” بود ، این فیلم به کارگردانی “Josée Daya” و بازی کسانی چون “Gérard Depardieu” و “John Malkovich” بوده است. مدت زمانی نیز جووان به کار در فیلم ” Nobel,” به کارگردانی “Fabio Carpi” میپرداخت ، این فیلم در دانماکر ساخته شده بود. در ایتالیا او با ” Puglielli” و ” Tutta la conoscenza del mondo (All There Is to Know),” کار میکرد ، بعد نیز با ” L’Ultimo bacio (The Last Kiss)” کار کرد.

Malefemmene

در سال ۲۰۰۱ ، او در فیلم ” Malefemmene” در کنار آنجلا مولانی بازی کرد. در سال ۲۰۰۲ نیز در فیلم ” Ilaria Alpi – Il più crudele dei giorni” حضور یافت. او در فیلم تلویزیونی ” Entrusted” نیز حضور داشته است. بعد از بازی در کشورهایی چون فرانسه در ایتالیا به بازی در ” La finestra di fronte” پرداخت.

بعدها نیز در فیلم ” L’Amore ritorna,” حضور یافت. در کنار این باردیگر در فرانسه به بازی پرداخت و در کمدی ” Au secours, j’ai 30 ans” بازی کرد.
در سال ۲۰۰۴ ، جووانی به کار در فیلم ” Virginia (La monaca di Monza” به کارگردانی آلبرتو سیرونی پرداخت و بعد به کار در تئاتر مشغول شد.در سال ۲۰۰۵ نیز ، در فیلم ” La Bestia Nel Cuore” ، در سال ۲۰۰۶ در ” AD Project” ، ۲۰۰۷ در “black comedy: Notturno Bus (Night Bus),” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیه‌نا تیگی گیلری

تاریخ تولد
November 09, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲۶ wins & 21 nominations

همسر: Alessio Federico Fugolo (ازدواج ۲۰۰۹)
کودکان: Zeno Fugolo، Leone Fugolo
والدین: ویتوریو میتزوجورنو، سسیلیو ساکی
نمایش‌های تلویزیونی: La Compagnia Del Cigno، Virginia, la monaca di Monza، بینوایان، Les Misérables

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیووانا متزوجیورنو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه