بیوگرافی استفانیا ساندرلی

4 سال پیش
بیوگرافی استفانیا ساندرلی
Rate this post

بیوگرافی استفانیا ساندرلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استفانی سانرلا در سال ۱۹۶۰ توانست جایزه ی زیباترین زن سینما را بدست آورد.

زندگینامه استفانیا ساندرلی

بیوگرافی استفانیا ساندرلی

فعالیت هنری

او بعد از این عکس به عنوان کاور مجله ی “Le Ore” بود و این اولین فرصتش نیز بود که به او اجازه میداد فیلم بسازد و در فیلم هانیز حضور یابد ، وی در “Il federale.” به کارگردانی “Luciano Salce” حضور داشت. حرفه ی بازیگری او نیز با اکران فیلم “Divorce, Italian Style (1961)” به وسیله ی “Pietro Germi” شروع شد. بعد از این وی در سه فیلم دیگر نیز بازی کرد و در کنار جرمی در Seduced and Abandoned (1963), L’immorale (1967) و Alfredo, Alfredo (1970) حضور یافت.

تبدیل شدن به بهترین

ساندرلا مدت کمی به طول انجامید که به یکی از کمدین های زمان خودش بدل شد ، او در in Antonio Pietrangeli’s Io la conoscevo bene, Mario Monicelli’s Brancaleone alle crociate و Ettore Scola’s C’eravamo tanto amati بازی کرد و بعد نیز در فیلم های درام دیگری اثر “Bernardo Bertolucc” بازی کرد.

این فیلم ها شامل “The Conformist (1970)” و “۱۹۰۰ (۱۹۷۶” میشده است. بعد از این نیز او در محصولات فرانسوی زیادی حضور یافته است.

در سال ۱۹۸۰ ، توانست جایزه ی ناسترو دی آرجنتو ی بهترین بازیگر مکمل را بخاطر حضور و عملکردش در “La terrazza” اثر اتوری اسکولا بدست آورد. در سال ۱۹۸۳ نیز در فیلم “The Key;” حضور داشت. این موفقیت راه را برای بازی او در فیلم های اروتیک بیشتری هموار کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی افشین نخعی

تاریخ تولد
June 05, 1946
سن
۷۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲۷ wins & 18 nominations

قد: ۱٫۶۷ متر
شریک: جیووانی سولداتی (۱۹۸۳–)
همسر: Nicky Pende (ازدواج ۱۹۷۲–۱۹۷۶)
کودکان: آماندا ساندرلی، Vito Pende

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استفانیا ساندرلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه