بیوگرافی اورنلا موتی

4 سال پیش
4.5/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی اورنلا موتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ارنیلا موتی متولد سال ۱۹۵۵ میباشد ، او بازیگر ایتالیایی میباشد. موتی در رم کشور ایتالیا بدنیا آمد. پدر او “Neapolitan” و مادرش نیز در اصل اهل آلمان بود. اقوام مادری او در زمان قدیم از روسیه به استونی مهاجرت کردند. او یک خواهر بزرگتر به اسم کلودیا دارد که در سال ۱۹۵۰ بدنیا آمده بود.

زندگینامه اورنلا موتی

بیوگرافی اورنلا موتی

فعالیت هنری

موتی در نوجوانی مدل بود و بعد از مدتی نیز اولین بار در سال ۱۹۷۰ در فیلم “La moglie più bella (aka The Most Beautiful Wife)” بازی کرد. او بصورت فعال در فیلم های ایتالیایی کار میکرد و برای اولین بار نیز در فیلم “Flash Gordon” در نقش پرنسس ائورا در سال ۱۹۸۰ بازی کرد ، این فیلم اولین فیلم زبان انگلیسی او بشمار میرفت. در آمریکا نیز وی در Love and Money (1982), Casanova (1987), Wait Until Spring, Bandini (1989), A Season of Giants (1990), Oscar (1991), Once Upon a Crime (1992), Somewhere in the City (1998) و To Rome with Love (2012) حضور یافته است.

بیشتر بخاطر بازی در فرانسه در تبلیغات تلویزیونی ” Giovanni Panzani pasta” شهرت یافته است. در سال ۱۹۹۴ به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شد و نامش نیز در مجله های کلاسیک به ثبت رسید.
در سال ۲۰۰۸ ، موتی به فروش جواهر آلات خود پرداخت و بعد نیز مغازه های خود را در پاریس ، میلان ، رم ، ریگا ، مسکو بنا کرد. وی اعلام کرده که درآمدش در ماه تقریبن بیش از ۳۰۰ هزار دلار میباشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رابرت دنیرو
زندگی شخصی

در سال ۲۰۱۰ او در کنسرتی که ولادیمیر پوتین ضمن نشان دادن علاقه‌اش به موسیقی برای ستاره‌های سینما، که تا پاسی از شب به طول انجامید. شرکت کرد.

نام کامل
Francesca Romana Rivelli
تاریخ تولد
March 09, 1955
سن
۶۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱۵ wins & 8 nominations

قد: ۱٫۶۸ متر
شریک: Fabrice Kerhervé (۲۰۰۸–)
همسر: Federico Fachinetti (ازدواج ۱۹۸۸–۱۹۹۶)، Alessio Orano (ازدواج ۱۹۷۵–۱۹۸۱)
کودکان: نایکه ریولی، Carolina Fachinetti، Andrea Fachinetti

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اورنلا موتی
4.5/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه