بیوگرافی لورا آنتونلی

4 سال پیش
4.5/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی لورا آنتونلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لارا آنتونلی در پولای ایتالیا بدنیا آمده است ، در ابتدا در کنار پدرش راهی ونیز و جنوا شده بود ، در آخر نیز بلاخر راهی نپال شدند.

زندگینامه لورا آنتونلی

بیوگرافی لورا آنتونلی

فعالیت هنری

کودکی خود را در فکر مطالعه و تحصیل گذراند و در نوجوانی نیز به کار در ژیمناستیک میپرداخت. در مصاحبه ای با مجله ی نیویورک تایمز گفته است که والدینش برای موفقیت او زحمت زیادی کشیده اند. علایق خود را کنار گذاشت تا به تلاش و کار در ریاضی بپردازد ، بعد از مدتی نیز به عنوان آموزش دهنده ی ژیمناستیک فارغ التحصیل شد. به رم سفر کرد ، در آنجا در مدارس مربوطه به آموزش ژیمناستیک میپرداخت و هم چنین مردم صنعت سینما و تفریحی را ملاقات میکرد. در آنجا بود که توانست به شغل مدلینگ بپردازد.

از اولین کارهایی که به آنها پرداخت را میتوان تبلیغات ایتالیایی برای کوکا کولا دانست ، در سال ۱۹۶۵ نیز ، به بازی در فیلم برای اولین بار پرداخت و در “Le sedicenni,” حضور یافت. با اینکه عملکردش زیاد به چشم نیامد. اولین باری که در آمریکا به بازی پرداخت نیز در فیلم “Dr. Goldfoot and the Girl Bombs” بود در سال ۱۹۶۶ . دیگر نقش های او نیز باعث شد که به یکی از بهترین بازیگران بدل شود ، در سال ۱۹۷۳ او در فیلم “Malizia” بازی کرد. در کنار اینها او در برنامه های بیشتری نیز چون Till Marriage Do Us Part/Mio Dio come sono caduta in basso! به بازی پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جاش پک
فیلم های جدید

بعد از این نیز لارا در فیلم های جدی بیشتری به بازی پرداخته است ،در آخرین فیلم لوچینو ویسکونتی “The Innocent (1976)” بعد نیز در “Wifemistress,” فیلمی رمانتیک در سال ۱۹۷۷ به بازی پرداخته است. بعدن نیز او در فیلم “Passione d’Amore (1981)” حضور یافت. تازه ترین نقشش نیز بازی در فیلم ” Malizia 2000 (1991)” میباشد. بخاطر بازی در “Malizia” در سال ۱۹۷۴ توانست جایزه ” the Italian National Syndicate of Film Journalists” را بدست آورده است.

از سال ۱۹۷۲ تا ۸۰ نیز وی در کنار جین پائول بلموندو بوده است. قبل از او نیز وی با انریکو پایسینتینی بوده است ولی از او طلاق گرفته است.
انتونلی در سال ۲۰۱۵ در سن ۷۳ سالگی براثر حمله ی قلبی از دنیا رفت.

نام کامل
Laura Antonaz
تاریخ تولد
November 28, 1941
سن
۷۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins

تاریخ مرگ: ۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، لادیسپولی، ایتالیا
نام اصلی: Laura Antonaz
والدین: جیوکاندا برشانی، Mario Antonaz
جوایز: روبان نقره‌ای بهترین بازیگر زن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لورا آنتونلی
4.5/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه