بیوگرافی مریسا تومی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مریسا تومی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارسیا تومایی متولد سال ۱۹۶۴ میباشد. او بازیگر آمریکایی است ، حرفه اش را در سه دهه به اجرا در آورد ، در جوانی موفقیت های زیادی را در بازیگری کسب کرد ، البته این موفقیت ها از بازی در فیلم های ناموفق زیادی حاصل شد.

زندگینامه مریسا تومی

بیوگرافی مریسا تومی

فعالیت هنری

وی هم چنین در سریال های تحسین برانگیز زیادی نیز باز کرده است ، سریال های تلویزینی که در آنها حضور داشته را میتوان : As the World Turns,” ، “The Cosby Show” ، “A Different World” نام برد که در سال ۱۹۸۷ در آن حضور داشته است. بعد از این نیز در چندین فیلم به بازی در نقش های کوتاهی پرداخت ، در سال ۱۹۹۲ بود که توانست موفقیت زیادی را در کمدی “My Cousin Vinny,” بدست آورد ، بعد نیز آکادمی اوارد بهترین بازیگر مکمل زن را توانست کسب کند.

در فیلم های زیادی وی توانسته است موفقیت های فوق العاده ای کسب کند. از جمله فیلم های موفقی که تابحال او در آنها حضور داشهت است را میتوان What Women Want (2000), Anger Management (2003), Wild Hogs (2007) و Parental Guidance (2012) نام برد ، این فیلم ها همگی میلیونها دلار فروش داخلی داشته اند.

سایر آثار

تحسین های زیادی را نیز از سوی منتقدان بخاطر بازی در فیلم هایی چون : Untamed Heart (1993), The Paper (1994), Unhook the Stars (1996), Slums of Beverly Hills (1998), In the Bedroom (2001) (for which she received her second Academy Award nomination for Best Supporting Actress), Before the Devil Knows You’re Dead (2007), The Wrestler (2008) (for which she received her third Academy Award nomination), Cyrus (2010), و Love Is Strange (2014) بدست آورده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آسا باترفیلد

وی هم چنین در دنیای فیلم های مرول در نقش می در فیلم “Captain America: Civil War (2016)” و هم چنین “Spider-Man: Homecoming (2017)” به بازی خواهد پرداخت.
مارسیا به کار در تئاتر نیز پرداخته است ، او در تئاتر ” Naked Angels” ( فرشته لخت) حضور داشته است و بخاطر بازی در ” Daughters (1986), Wait Until Dark (1998), Top Girls (2008) توانست موفقیت های چندانی کسب کند.

تاریخ تولد: ۴ دسامبر ۱۹۶۴ (سن ۵۵ سال)، بروکلین، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۶۴ متر
آموزش: Edward R. Murrow High School (۱۹۸۲)، دانشگاه نیویورک، College of Fine Arts، دانشگاه بوستون
ملیت: ایتالیایی، آمریکایی
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین ‌گروه بازیگری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مریسا تومی
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • مجید شرفزاد
    3 سال پیش

    داستان زندگی ماریسا واقعا عبرت آموزه ! بعد از مشکلات شدیدی که با همسرش داشته الکلی میشه و در نهایت در بدترین شرایط روحی و روانی پیداش میکنن و به آسایشگاه روانی میبرن بعد از پنج ماه کار طاقت فرسا دوباره به زندگی بر میگرده و در کمتر از دوسال پسر عموی من وینی رو بازی میکنه و برای این نقش اسکار میگیره