بیوگرافی کیم روسی استوارت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کیم روسی استوارت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کیم روسی در رم بدنیا آمد ، پدرش بازیگر بود و اهل ایتالیا و اسکاتلند ، مادرش نیز اصالت اسکاتلند را داشت. مادرش کلارا مولر یکی از مدل های مشهور آلمان بود.

زندگینامه کیم روسی استوارت

بیوگرافی کیم روسی استوارت

فعالیت هنری

در سن ۵ سالگی بود که بازیگری را آغاز کرد ، به مطالعه در تئاتر در سال ۱۹۸۶ پرداخت و بازیگری را بصورت همیشگی در محصولات تلویزیونی پی گیری میکرد ، در برنامه هایی هم چون “Fantaghirò series” حضور داشت ، در فیلم سینمایی “The Name of the Rose” نیز نقش کوتاهی را ایفا کرد. با حضور در “Karate Warrior” و فیلم “Poliziotti (“Policemen”)” بود که شهرت فراوانی را بدست آورد. بعد از تبلیغات این فیلم وی به بازی در فیلم های با کیفیت پرداخت و در “Senza pelle” حضور یافت. در این برنامه در نقش مردی بود که مشکلات روانی داشت ، این برنامه از طرف منتقدان خوب بود.

بعد نیز در کنار کارگردان آنتونونیا در “Al di là delle nuvole” حضور یافت و در نقش جولین سورل بازی کرد ، در سریال فرانسوی “Le Rouge et le Noir (The Red and the Black)” در سال ۱۹۹۷٫ این برنامه براساس کتاب مشهوری به همین نام بود.

سایر آثار

روسی با حضور در “Re Lear ” به کار در تئاتر بازگشت و به کار در کنار مهم ترین بازیگران ایتالیایی پرداخت ، مانند توری فرو در “Il visitatore” بازی کرد. در سال ۲۰۰۲ ، در فیلم هایی چون ” Pinocchio” در نقش ” Lucignolo” حضور یافت. در سال ۲۰۰۴ نیز ، به بازی در “Le Chiavi di Casa (“The Keys to the House”)” در نقش پدری جوانی به رابطه با یک نوجوان میپردازد بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی شقایق فراهانی

بعدن نیز در نقش میمو در فیلم تلویزیونی ” Il tunnel della libertà (۲۰۰۴)” و بعد نیز در نقش اصلی فردو در “Romanzo Criminale” اثر مایکل پلاسیدو حضور داشت. روسی نویسندگی و کارگردانی و هم چنین بازیگری را در “Anche libero va bene (“Along the Ridge”)” در سال ۲۰۰۶ برعهده داشته است. بعد نیز در “Piano, solo (2007)” فیلمی براساس زندگی واقعی حضور داشت.

تاریخ تولد: ۳۱ اکتبر ۱۹۶۹ (سن ۵۰ سال)، رم، ایتالیا
قد: ۱٫۸۷ متر
همسر: Ilaria Spada (ازدواج ۲۰۱۹)
کودکان: اتر روسی استوارت
والدین: جاکومو روسی استوارت، کلارا مولر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیم روسی استوارت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه