بیوگرافی استفانو اکورسی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی استفانو اکورسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استفانو اکورسی متولد سال ۱۹۷۱ میباشد ، او در سال ۱۹۹۵ به بازی نقش اصلی در “Jack Frusciante è uscito dal gruppo” پرداخته است. در سال ۱۹۹۸ ، او در کنار دیانلی لوچیتی در ” I Piccoli Maestri,” بازی کرده است و توانسته جایره گلدن لیون را نیز بدست آورد. در همان سال ، وی توانست سه جایزه را بخاطر بازی در “Radiofreccia,” به کارگردانی ستاره ی راک “Luciano Ligabue” بدست آورد.

زندگینامه استفانو اکورسی

بیوگرافی استفانو اکورسی

فعالیت هنری

وی نقش اصلی دیگری را نیز در فیلم موفق “L’ultimo bacio (The Last Kiss)” بدست آورده است.

هم چنین او توانست نقش اصلی را نیز در “Capitães de Abril (April Captains)” به کارگردانی “Maria de Medeiros” بدست آورد و در کنار کارگردان نانی موروتی نی در “The Son’s Room” حضور یابد.
در سال ۲۰۰۱ ، آکورسی نقش اصلی دیگری را نیز در ” Le fate ignoranti (His Secret Life – Festival Title/The Ignorant Fairies – International Title)” بازی کرده است. این فیلم نیز در سال ۲۰۰۱ ، در جشنواره ی جهانی فیلم برلین شرکت داشت. این فیلم در ترکیه ایتالیا موفقیت زیادی بدست آورد و اکورسی نیز توانست سه جایزه را بدست آورد.

در کنار اینها وی در ” Tabloid TV (UK)” و هم چنین ” Santa Maradona” نیز بازی کرده است. اکورسی در فیلم تلویزیونی “Il giovane Casanova ” به کارگردانی ” Giacomo Battiato” بازی کرده است. فیلم بعدی او نیز ” Un viaggio chiamato amore (A Journey Called Love)” بوده که در سال ۲۰۰۲ نیز در جشنواره ی فیلم دیگری موفق بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارک پلینگتون

اکورسی برای مدتی در فرانسه بود و از دنیای فیلم کناره گیری کرد. در سال ۲۰۰۳ او در جشنواره ی فیلم وینز حضور یافته است. در سال ۲۰۰۴ ، در دو فیلم دیگر حضور یافت : Ovunque sei به کارگردانی “Michele Placido” و هم چنین ” L’amore ritrovato” به کارگردانی “Carlo Mazzacurati”

همسر: بیانکا ویتالی (ازدواج ۲۰۱۵) پرطرفدار
تاریخ تولد: ۲ مارس ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، بولونیا، ایتالیا
قد: ۱٫۷۸ متر
کودکان: آتینا آکورسی، اورلاندو آکورسی
جوایز: جایزهٔ دیوید دی دوناتلوی بهترین بازیگر مرد، جام ولپی بهترین بازیگر مرد، روبان نقره‌ای بهترین بازیگر مرد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استفانو اکورسی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه