بیوگرافی پپینو دی فلیپو

4 سال پیش
بیوگرافی پپینو دی فلیپو
Rate this post

بیوگرافی پپینو دی فلیپو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پپینو دی فلیپو متولد سال ۱۹۸۰ میباشد. او بازیگر ایتالیایی است. دی فلیپو در نپالز بدنیا آمده است ، برادر بازیگر درام “Eduardo De Filippo” و “Titina De Filippo”. وقتی پیپنو ۶ سال داشت اولین بار به بازی در تئاتر پرداخت. پیپینو در فیلم های زیاد دیگری نیز چون Rome-Paris-Rome, Variety Lights, A Day in Court, Ferdinand I, King of Naples و Boccaccio ’70 بازی کرده است. شاید بتوان گفت که او بیشتر بخاطر بازی هنرمندانه و همکاری با “Totò” در فیلم هایی چون “Totò, Peppino e la malafemmina” و “La banda degli onest” شناخته شده است.

زندگینامه پپینو دی فلیپو

بیوگرافی پپینو دی فلیپو

فعالیت هنری

پیپینو به کارهای بیشتری در کودکی در این نوع برنامه ها پرداخت.
بعد از تلاشهای زیادی در شرکتهای بازیگری ، در نقش یک بازیگر بدرد بخور ، در سال ۱۹۳۱ او و همزادهایش ” Compagnia Teatro Umoristico: i De Filippo” را یافتند. این یکی از موفقیت های تجربی خیلی خوب برایشان بود ، همین باعث شد که توری را در تمام ایتالیا داشته باشند ، به عنوان کمدین های تازه کار که منتقدان رتبه ی بالایی را بخاطر حضورشان در تئاتر به آنها دادند.

گرچه در سال ۱۹۴۴ به کار با برادش میپرداخت ، ولی پیپینو شرکت را رها کرد. رها کردن این شرکت باعث شد که بتواند راه خود را بیابد و کمدینی شود که بهتر و راحت تر کار بدست بیاورد.
پیپینو مکررن پتانسیل خیلی زیادی را نیز در عملکردش هایش نشان داد که در “Il Guardiano” و “The Miser” این عملکرد اثبات شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میلی بابی براون

پیپینو را باید یکی از مشهورترین بازیگران سینما و تلویزیون دانست. کارش در کنار توتو نیز با بازی در are Totò, Peppino e la malafemmina, Totò, Peppino e i fuorilegge و La banda degli onesti میتوان نام برد که قابل گفتن میباشد.

تاریخ تولد: ۲۴ اوت ۱۹۰۳، ناپل، ایتالیا
تاریخ مرگ: ۲۷ ژانویهٔ ۱۹۸۰، رم، ایتالیا
محل دفن: Campo Verano، رم، ایتالیا
همسر: لیلا مانگانو (ازدواج ۱۹۷۷–۱۹۸۰)، Lidia Martora (ازدواج ۱۹۷۱–۱۹۷۱)، اَدلینا کارلونی (ازدواج ۱۹۲۹–۱۹۴۵)
کودکان: لوئیجی دی فیلیپو

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پپینو دی فلیپو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه