بیوگرافی ریکاردو اسکامارچو

4 سال پیش
4.8/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی ریکاردو اسکامارچو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ریچاردو اسکامارسیو متولد سال ۱۹۷۹ میباشد ، او بازیگر ایتالیایی است.

زندگینامه ریکاردو اسکامارچو

بیوگرافی ریکاردو اسکامارچو

فعالیت هنری

ریچارد اولین بار کارش را به عنوان بازیگر در سینمای ” Scuola Nazionale di” در رم شروع کرد ، هم اکنون نیز ساکن آنجاست. اولین بازی وی در سال ۲۰۰۰ حضور در سریال تلویزوینی بود که بعدن نیز این نقشش باعث شد که او بتواند نقش اصلی را در فیلم “Tre metri sopra il cielo (2004)” اثر لوکا لوسینی بدست بگیرد. بعدن وی توانست به یکی از شناخته شده ترین هاای عموم بدل شود ، خصوصن برای مخاطبان جوان. موفقیتش باعث شد که به یک سمبل زیبایی بدل شود و بخاطر مهارت های بازیگری اش نیز خواستار بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. مدتی بعد نیز او به بازی در “Romanzo criminale,” پرداخت ، این برنامه به کارگردانی “Michele Placido” بوده است.

در سال ۲۰۰۶ ، او در ” The Black Arrow” ، سریالی تلویزیونی محصول شبکه ۵ بازی کرد ، این برنامه براساس رمان “Robert Louis Stevenson” میباشد. بعد از این نیز وی توانست در ۴ فیلم جدید نقش نمایی کند ، “Mio fratello è figlio unico (2007)” اثر رابرت لوئیس استیوینسون این فیلم نیز براساس رمان ” Il Fasciocomunista” نوشته ی “Antonio Pennacchi” است. بعد نیز او توانست نامزدی a David di Donatello را در نقش بهترین بازیگر مکمل بدست آورد. در کنار این ریچ در ” Manuale d’amore – Capitoli successivi (2007),” به کارگردانی “Giovanni Veronesi” ، ” voglia di te (2007),” اثر ” Luis Prieto” و ” Go Go Tales (2007),” اثر “Abel Ferrara” حضور یافته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسن زارعی

در سال ۲۰۰۷ نیز به کاردر ” Colpo d’occhio (2008)” پرداخت. بعد از این فیلم نیز او در ” Italians (2009)” فیلمی کمدی به کارگردانی ” Giovanni Veronesi”و ” Il grande sogno (2009),” که در سال ۱۹۶۸ مایکل آنرا ساخته بود. وی همچنین در ” L’uomo nero (2009)” نیز حضور داشته است.

تاریخ تولد: ۱۳ نوامبر ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، ترانی، ایتالیا
قد: ۱٫۷۸ متر
شریک: والریا گولینو (۲۰۰۶–۲۰۱۶)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ دیوید دی دوناتلوی بهترین بازیگر مرد مکمل
نمایش‌های تلویزیونی: London Spy، Il segreto dell’acqua

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ریکاردو اسکامارچو
4.8/5 - (21 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه