بیوگرافی اوگو تونیاتسی

4 سال پیش
1.7/5 - (18 امتیاز)

بیوگرافی اوگو تونیاتسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 یوگو توگنازی در کریمونا شمال ایتالیا متولد شده است . البته جوانی خود را در نقاط مختلفی از کشور بوده است ، بخاطر شغل پدرش بوده است.

زندگینامه اوگو تونیاتسی

بیوگرافی اوگو تونیاتسی

فعالیت هنری

در سلا ۱۹۳۶ به همین شهر بازگشت ، او برای شرکت سالامی کار میکرد ، در زمان جنگ جهانی دوم . مدت زمانی را در ارتش سپری میکرد و بعد نیز در سپتامبر ۱۹۴۳ از جنگ بازگشت. در اوایل سالهای کاریش بود که نشان داد به بازیگری و تئاتر علاقه زیادی دارد. در زمان جنگ نیز وقت را اختصاص داد و برنامه ای را برای سربازان برپا کرد.

در سال ۱۹۴۵ ، به میلان سفر کرد در این زمان در شرکت تئاتری که واندا اسیریس آنرا کنترل میکرد بود. چند سال بعد ، به ساخت شرکت موسیقی خود پرداخت که موفق هم بود.
در سال ۱۹۵۰ ، توگنازی اولین کار سینمایی خود ” I cadetti di Guascogna” به کارگردانی ماریو متیو را به اجرا در آورد. در این سال او “Raimondo Vianello” را دید که در همین زمان نیز توانست در کمدی موفقی بخاطر وی شرکت کند ، به نام “RAI TV (1954–۱۹۶۰)” . برنامه آنها ، گاهی اوقات شامل موارد خاصی میشد ، از اول هم گاهی اوقات باید در تلویزیون سانسور میشد.

سایر آثار

در سال ۱۹۶۱ به بازی در “The Fascist (Il Federale)” پرداخت ، این نقش موفقیت خوبی داشت و به کارگردانی “Luciano Salce” بود. در آن زمان تونگازی یکی از شناخته شده ترین بازیگران شد که به سبک کمدی بازی میکرد و به او “Commedia all’Italiana (Italian comedy style)” میگفتند. یوگو با کارگردانان مطرح سینمای ایتالیا کار کرده است : Mario Monicelli (Amici miei), Marco Ferreri (La grande abbuffata), Carlo Lizzani (La vita agra), Dino Risi, Pier Paolo Pasolini (Pigsty), Ettore Scola, Alberto Lattuada, Nanni Loy, Pupi Avati و … .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الن پامپئو

در ایتالیا یوگو شناخته شده است و در فیلم های بین المللی زیادی نیز حضور داشته است ، همین بازی ها نیز باعث شد که او در دنیا نیز مشهور شود.

نام کامل
Ottavio Tognazzi
تاریخ تولد
March 23, 1922
سن
۹۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe
Another 14 wins & 7 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اوگو تونیاتسی
1.7/5 - (18 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه