بیوگرافی استوارت توانسند

4 سال پیش
3.3/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی استوارت توانسند به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استوارت تونسند در دوبلین بدنیا آمد ، او پسر لورنا هوگان است ، مدلی ایرلندی و هم چنین پیتر تویسند ، بازیکن گلف انگلیسی.

زندگینامه استوارت توانسند

بیوگرافی استوارت توانسند

فعالیت هنری

وی بازیگری را در ” Gaiety School” شروع کرد ، که مربوط به بازیگری میشد. در سال ۱۹۹۳ ، با اولین بار بازی تئاتری در ” Tear Up The Black Sail” اثر کولین تیون کارش را شروع کرد. اولین کار حرفه ای او در تئاتر نیز در سال ۱۹۹۴ بود که در ” True Lines” اثر جان کروئلی حضور یافت. در ابتدا این فیلم در شهر دیگری ساخته میشد و بعد از مدتی نیز ساخت آن به “Dublin Theatre Festival” منتقل شد و در تئاتر بوش لندن ادامه یافت.

از اولین کارهای هنری او بازی در فیلم کوتاه ” Godsuit” و ” Summertime” میباشد. اولین بازی دیگر او نیز حضور در فیلم بلند ” Trojan Eddie” میباشد که در سال ۱۹۹۶ ساخته شده بود. در سال ۱۹۹۷ ، نقشی را توانست در فیلم انگلیسی “Shooting Fish” بدست آورد.

سایر آثار

بعد از بازی در فیلم “About Adam” ، سعی خود را کرد تا در کشور آمریکا از دید مخاطبان و هم چنین منتقدان دور نباشد و شناخته شود. در اواسط ۲۰۰۰ نیز به تئاتر لندن بازگشت و در “Orpheus Descending” حضور یافت و به نقش ” Val Xavier” پرداخت.
تابحال در فیلم های بودجه بالایی نیز چون “Queen of the Damned” در نقش خون آشام “Lestat de Lioncourt” و “The League of Extraordinary Gentlemen” در نقش “Dorian Gray” بازی کرده است.
در سال ۲۰۰۵ ، وی در کنار “Gabrielle Union” در فیلم “Night Stalker” بازی کرده است ، این برنامه بازساختی از سریال “Kolchak: The Night Stalker” میباشد که در سال ۱۹۷۴ ساخته شده بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محیا اسناوندی

وی در نقش کارل کولچاک در نقش کسی که بدنبال قاتل یک زن میگردد بازی کرد. این برنامه بعد از ۶ قسمت کنسل شد. بنظر این برنامه بازدید کننده زیادی نداشت.
در همان سال ، وی به نقش نمایی مهمان در شبکه NBC در “Will & Grace” حضور یافته است.

فیلم‌شناسی
به‌دام‌افتاده(۲۰۰۲)
سایه (۲۰۰۳)
انجمن نجیب‌زادگان عجیب (۲۰۰۳)
سر در ابرها (۲۰۰۴)
ایان فلاکس (۲۰۰۵)
نظریه آشوب (۲۰۰۷)
نزاع در سیاتل (۲۰۰۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استوارت توانسند
3.3/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه