بیوگرافی مارگریت مورو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مارگریت مورو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارگارت موری در سال ۱۹۷۷ در کالیفرنیا بدنیا آمد. اولین نقشی که ایفا کرده است نقش تکراری میلانی در سال ۱۹۹۴ در فیلم “Blossom” میباشد.

زندگینامه مارگریت مورو

بیوگرافی مارگریت مورو

فعالیت هنری

وی هم چنین نقش مهمانی را نیز در سریال های تلویزیونی چون “Boy Meets World” و “۳rd Rock from the Sun” بازی کرده است. در نقش یک بازیگر کودک ، وی در ” Mighty Ducks” در نقش کونی موریو حضور داشته است. بعد از اتمام تحصیلاتش نیز در سال ۱۹۹۹ توانست در رشته ی علم سیاست مدرک بگیرد. بعد نیز به بازیهایی مهم پرداخت. بعد از بازی در “cult film Wet Hot American Summer” نیز به بازی در نقش جسی در فیلم “Queen of the Damned” در سا ل ۲۰۰۲ پرداخته است.
در سال ۲۰۰۱ ، در نقش کتی در فیلم کلاسیک “Wet Hot American Summer” حضور یافت. این نقش را در سریالی محصول شبکه نت فلیکس نیز اجرا در آورد که در سال ۲۰۱۵ پخش شده بود.

سریال های مهم

موریو نقش اصلی را نیز در سریال کوتاه “miniseries Firestarter 2: Rekindled” برعهده داشته است ، بعد نیز توانسته بخاطر بازی در این نقش موفق چندانی کسب کند و بعد از این نیز در نقش چارلی مکگی حضور یافت. در سال ۲۰۰۳ نیز او در “Runaway Jury” حضور یافت ، در مقابل جنی هاکمن بازی میکرد.
موریو در فیلم مستقلی نیز در سال ۲۰۰۳ حضور داشته است که در یکی از شبکه های تلویزوینی نیز ساخته شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمید هیراد

با بازگشتش به تلویزوین ، در نقش سوزان آتکینز در “Helter Skelter” حضور یافت. این فیلم درباره ی چارلز مانسون بوده است و بعد از این نیز وی به بازی در سریال “Life As We Know It” پرداخته است که در سال ۲۰۰۵ حضور داشت. در نقش مونیکا بازی کرده است.
موریو در فصل دوم از سریال “Lost,” حضور داشته است ، در کنار این او در قسمت های زیادی از ” The O.C” نیز حضور داشته است ، در نقش رد کارلسون. . موریو نقش خاصی را نیز در “Killer Instinct,” محصول شبکه FOX داشته است.

تاریخ تولد: ۲۵ آوریل ۱۹۷۷ (سن ۴۲ سال)، ریورساید، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶ متر
ملیت: آمریکایی
همسر: کریستفر ردمن (ازدواج ۲۰۱۰)
کودکان: کسپر هایز ردمن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارگریت مورو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه