بیوگرافی وینسنت پرز

4 سال پیش
بیوگرافی وینسنت پرز
Rate this post

بیوگرافی وینسنت پرز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 وینسنت پریز در سال ۱۹۶۴ بدنیا آمده سات ، او بازیگری سوئیسی میباشد ، در کنار این به کارگردانی و عکاسی نیز میپردازد. بیشتر بخاطر بازی در نقش “Ashe Corven” در فیلم “The Crow: City of Angels,” و هم چنین در “Queen of the Damned” در نقش “Marius de Romanus.” مشهوریت دارد. بعضی از نقش های بیادماندنی او که در سینمای فرانسه بازی کرده Cyrano de Bergerac, Le Bossu, La Reine Margot و Indochine میباشد.

زندگینامه وینسنت پرز

بیوگرافی وینسنت پرز

فعالیت هنری

پریز در سال ۱۹۶۴ در سوئیس متولد شده ، پدرش اسپانیایی و مادرش نیز آلمانی میباشد. مادرش خانه دار و پدرش نیز تاجر بود. بازیگری را با حضور در استودیوی جنووا و هم چنین کار در “CNSAD” شروع کرد ، تمریناتش را در مدرسه ی “Théâtre Nanterre-Amandiers.” به اتمام رساند. بازیگری را نیز در تئاتر شروع کرده بود ، بعد از این به حرفه ی بازیگری در سینما روی آورد.

از جمله نقش های خوبی که بازی کرده بود در مقابل جرارد دیپاردیو بود در فیلم “Cyrano de Bergerac” . وی هم چنین نامزد جایزه ی سزار نیز بوده است. تابحال در فیلم های متفاوت زیادی حضور داشته است که در کنار این بازیگران زنی چون Catherine Deneuve, Kim Basinger, Isabelle Adjani حضور داشته اند.

در تلویزیون نیز او در “Paris enquêtes criminelle” حضور داشته است که بازساختی از “Law & Order: Criminal Intent.” میباشد.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به کلاغ: شهر فرشتگان، هند و چین، گوژپشت و خواب آفریقا رو دیدموفان فان – لاله آتشین اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیمز نسبیت

تاریخ تولد
June 10, 1964
سن
۵۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ wins & 10 nominations

همسر: کرن سیلا (ازدواج ۱۹۹۸)
کودکان: ایمان پرز، تس پرز، پبلو پرز
آموزش: Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse de Paris، دانشکده ملی هنرهای دراماتیک
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سزار برای بهترین بازیگر مرد آینده‌دار

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی وینسنت پرز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه