بیوگرافی پنلوپه آن میلر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی پنلوپه آن میلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پینولوپ میلر کارش را بحضور در نقش اصلی در “Biloxi Blue” در سال ۱۹۸۵ ، برنامه ای تئاتری شروع کرد. در قسمتی از سریال تلویزیونی “Miami Vice” حضور داشته است. هم چنین نقش های کوچک دیگری را نیز در فیلم و تلویزیون بازی میکرده است.

زندگینامه پنلوپه آن میلر

بیوگرافی پنلوپه آن میلر

فعالیت هنری

بعدن نیز به برادوی بازگشت و در “Our Town;” حضور یافت. نقش امیلی که بازی کرده بود نامزدی تونی اوارد را برایش به ارمغان آورد. بعد نیز در نقش پی وی در “Big Top Pee-wee” در سال ۱۹۸۸ حضور یافت .

در سال ۱۹۹۰ ، او در نقش پائولو در “Awakenings” در کنار دنیرو و رابین ویلیامز حضور داشت. هم چنین در سال ۱۹۹۰ نیز به بازی در فیلم “Downtown,” در کنار آنتونی ادوارد پرداخته است. به علاوه وی در فیلم “Kindergarten Cop” نیز در کنار آرنولد شووازینگر به بازی پرداخته است. میلر در نقش معلم به بازی پرداخته است ، در این فیلم وی در نقش کسی است که درگیر مواد مخدر میباشد. هم چنین بعدن نیز در چندین فیلم تئاتری نیز حضور داشته است ، گفته میشود که در نقش ادنا پورویانس در “Chaplin” و در کنار تام دیلی نیز در فیلم هالیوودی “Year Of The Comet,” بازی کرده است. در سال ۱۹۹۲ و سال بعد نیز در فیلم دیگری به نام “Carlito’s Way” حضور یافته است.

سایر آثار

میلر به بازیگری در کنار مارلون براندو در سال ۱۹۹۰ در “The Freshman” و بعد نیز در سال ۱۹۹۱ در “Other People’s Money.” پرداخته است. در کنار این در نقش مارگو لین در فیلم “The Shadow” حضور یافت. در کنار این در فیلم دیگری نیز به نام “Miles from Home” به کارگردانی “Gary Sinise” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی خاطره حاتمی

در سال ۲۰۰۲ ، میلر در فیلم “Dead in a Heartbeat”بازی کرده و بعد نیز در دو قسمت از سریال “A Nero Wolfe Mystery” حضور داشته است. در سال ۲۰۰۵ ، وی به بازی در فیلم “Funny Money”پرداخته است. میلر در سریال شبکه فاکس “Vanished” حضور داشته است. در سال ۲۰۱۱ ، میلر در “The Artist.” و بعد نیز در سریال “Mistresses” حضور یافت.

تاریخ تولد: ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۶۴ (سن ۵۶ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
همسر: جیمز پاتریک هاگینز (ازدواج ۲۰۰۰)، ویل آرنت (ازدواج ۱۹۹۴–۱۹۹۵)
کودکان: الویسا می هاگینز، ماریا اَدلا هاگینز
آموزش: Menlo College، University High School Charter، HB Studio، Palisades Charter High School
والدین: مارک میلر، بیاترِیس میلر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پنلوپه آن میلر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه