بیوگرافی آرمی همر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی آرمی همر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ارمی هامر در سریالهای تلویزوینی چون Veronica Mars, Gossip Girl, Reaper و Desperate Housewives, حضورداشته است. بعد از این نیز ارمی در فیلم “Billy: The Early Years,” بازی کرده که در سال ۲۰۰۸ پخش شده است. بازی در این فیلم باعث شد که ارمی بتواند جایزه ی باارزشی را بدست آورد. او توانست نامزدی گریس اوارد را بخاطر این عملکرد و هم چنین بیشترین موفقیت را بخاطر عملکرد در نقش بهترین بازیگر بدست آورد.

زندگینامه آرمی همر

بیوگرافی آرمی همر

فعالیت هنری

در نقش “Harrison Bergeron” در “۲۰۸۱” بازی کرده بود ، این برنامه براساس داستان کوتاه هریسون بریگیرون بوده است که نوشته ی “Kurt Vonnegut” بوده و در جشنواره ی فیلم سیاتل نیز حضور داشته است.
در سال ۲۰۰۷ ، هامر با جورج میلر همکاری هایی داشت ، بعد از کلی تحقیق و بررسی قرار شد که او در نقش بتمن در “Justice League: Mortal” بازی کند. کارگردانی این برنامه را میلر برعهده داشت ولی او این برنامه را ترک کرد.

در سال ۲۰۱۰ ، هامر در ” The Social Network” به کارگردانی دیوید فینچر بازی کرده است. این فیلم درباره ی سازنده ی فیس بوک میباشد. هامر در برنامه ی دیگری نیز به نام ” J. Edgar” اثر کریت ایستوود بازی کرد. بعد از این نیز به نقش نمایی در کنار “Lily Collins” و “Julia Roberts” در فیلم ” Mirror Mirror (2012)” پرداخته و در نقش پرنس بازی کرده است.
او در سریال “The Simpsons” نیز حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دیگو آباتانتانو

وی در کنار جانی دپ در سال ۲۰۱۳ در بازساخت ” serials” حضور داشته است. در سال ۲۰۱۵ نیز ، در کنار گای ریچی در فیلم ” Man from U.N.C.L.E” بازی کرده است.

زندگی خصوصی

در یک مصاحبه در سال ۲۰۰۸ او دربارهٔ باور مذهبی خود گفت :من زندگی معنوی خود را دارم و برای آن ارزش زیادی قایل هستم. همر با یک شخصیت تلویزیونی به نام الیزابت چمبرز در ۲۲ ماه می ۲۰۱۰ پیمان زناشویی بست. آنها دو فرزند دارند. یک دختر به نام هارپر که در سال ۲۰۱۴ به دنیا آمده و دیگری یک پسر به نام فورد که در سال ۲۰۱۷ زاده شده‌است.

تاریخ تولد: ۲۸ اوت ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، سنتا مونیکا، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۹۶ متر
همسر: الیزابت چمبرز (ازدواج ۲۰۱۰)
کودکان: هارپر گریس همر، فورد آرماند داگلاس همر
فیلم آینده: مرگ بر روی نیل

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرمی همر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه