بیوگرافی جکی ارل هیلی

4 سال پیش
بیوگرافی جکی ارل هیلی
Rate this post

بیوگرافی جکی ارل هیلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جکی هالی در کالیفرنیا بدنیا آمده و متولد شده است ، او پسر هاون هالی میباشد ، او بازیگر میباشد.

زندگینامه جکی ارل هیلی

بیوگرافی جکی ارل هیلی

فعالیت هنری

هالی هم چنین در فیلمهای زیادی نیز حضور داشته است ، Damnation Alley, John Schlesinger’s The Day of the Locust و Losin’ It. هم چنین بصورت مهمان نیز در فیلم های زیادی بازی کرده است. در نقش کلی لیک در فیلم کمدی “The Bad News Bear” بوده است. هم چنین وی در “The Bad News Bears in Breaking Training” و “The Bad News Bears Go to Japan” نیز حضور داشته است.

وی در نقش موچر در فیلم “Breaking Away” نیز در سال ۱۹۷۹ و هم چنین بعدن در سریال کوتاهی به همین نام نیز بوده است. در دهه ۱۹۷۰ ، در نقش مردی بی اعصاب نیز اولین بار در سال ۱۹۷۲ در فیلم “The Outside Man” بازی کرده است. در نقش اریک ، کسی که قاتلی او و مادرش را به گروگان میگیرد نیز بازی کرد ، بعد نیز هالی قسمت کوتاهی از ورژن آمریکایی کمدی محبوب “The Young Ones” را به اجرا درآورده است. در سال ۱۹۷۴ ، در نقش نورم در ۱۲ قسمت از ” the Saturday morning children’s” حضور داشت. بعد از آن نیز در سال ۱۹۸۴ در نقش دوست جانی دپ در “A Nightmare on Elm Street;”به بازی پرداخته است.

آثار حرفه ای

حرفه ی هالی نیز تا زمانی که به دهه ۹۰ رسید بیشتر به چشم آمد و تا سال ۲۰۱۰ نیز ادامه داشت ، وقتی راهی تگزاس شد و به کارگردانی پرداخت. موفقیتش در نقش تهی کننده و کارگردان در تبلیغات تلویزیون زیاد بود. در سال ۲۰۰۶ به بازیگری بازگشت.
در کنار شن پن در”All the King’s Men” و بعد نیز در “Little Children” حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عزیز ویسی

هالی هم چنین در “Semi-Pro” نیز در سال ۲۰۰۸ حضور داشته است سال بعد نیز در “Watchmen” جضور داشته است.
در سال ۲۰۱۰ نیز وی به بازی در سریال “Human Target” و بعد نیز در سال ۲۰۱۲ در “Dark Shadow” بازی کرده است.

زندگی شخصی
هالی در ۱۹۶۱ در ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا دیده به جهان گشود.جکی ارل هالی سه‌بار ازدواج کرده‌است، نخستین ازدواجش با شری واگن در ۱۹۷۹ بود، او دارای دو فرزند، یک پسر به‌نام کریستوفر و یک دختر است.

نام کامل
Jack Earle Haley
تاریخ تولد
July 14, 1961
سن
۵۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Oscar
Another 11 wins & 16 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جکی ارل هیلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه