بیوگرافی لورا فریزر

4 سال پیش
2.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی لورا فریزر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فرازر در گلاسگو بدنیا آمده است ، او دختر رز پرستار و الیستر نویسنده میباشد. وی در هیلهد درس میخوانده است و یکی از اعضای رسمی تئاتر اسکاتلند یوس میباشد. وی در آکادمی موسیقی و درام رویال اسکاتلند تمرین میکرده است.

زندگینامه لورا فریزر

بیوگرافی لورا فریزربیوگرافی لورا فریزر

فعالیت هنری

اولین موفقیت بزرگ او با بازی در سریال تاریک “Neverwhere” در سال ۱۹۹۶ در شبکه BBC بدست آمد. بعد نیز در همین شبکه در فیلم “The Tribe (1998)” و بعد از آن نیز در نقش لاوینیا در “Titus (1999)” حضور داشته است ، در کنار این او در “‘Virtual Sexuality’ (1999)” و “Kevin & Perry Go Large (2000)” نیز به بازی پرداخته است. وی هم چنین در فیلم های “A Knight’s Tale (2001)” و “Vanilla Sky (2001)” نیز بازی کرده و بعد نیز در شبکه BBC در سریالهای درام He Knew He Was Right (2004), Casanova (2005) و Reichenbach Falls (2007) حضور داشته است.

فرازر در کمدی “Nina’s Heavenly Delights (2006)” حضور داشته است بعد از این کمدی نیز در سریال “Talk to Me (2007)” بازی کرده است.

به علاوه او در نقشی موضوعی در “Florence Nightingale” در سال ۲۰۰۸ حضور داشته است. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ ، در نقش کت در کانال سه انگلیس در سریال “Lip Service.” و بعد از آن نیز در سال ۲۰۱۰ ، اعلام شد که در نقش جسیکا برودی در “Homeland.” بازی خواهد کرد. وی هم چنین در برنامه “Morena Baccarin” نیز حضور داشته است. از سال ۲۰۱۲ تا ۱۳ ، در سریال جنایی و درام “Breaking Bad” هم حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد قائمیان

تاریخ تولد
July 24, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win & 2 nominations

قد: ۱٫۵۷ متر
همسر: کارول گیری (ازدواج ۲۰۰۳)
کودکان: لیلا گیری
ملیت: اسکاتلندی، بریتانیایی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لورا فریزر
2.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه