بیوگرافی تام آرنولد

4 سال پیش
بیوگرافی تام آرنولد
Rate this post

بیوگرافی تام آرنولد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تام ارنولد در اووا بدنیا آمده است ، او پسر لیندا کی و جک آرنولد میباشد. او شش همزاد دیگر دارد. مادرش وقتی کوچک بود خانواده را ترک کرد و او و همزادهایش نیز در کنار پدرشان بزرگ شدند.

زندگینامه تام آرنولد

بیوگرافی تام آرنولد

فعالیت هنری

در دوران جوانی ، او در ” meatpacking plant” کار میکرد. آرنولد نیز در مدرسه ی اتوموا نیز بوده و بعد نیز در کالج اندین هیل بوده است و بعد از آن نیز در دانشگاه اووا از سال ۱۹۸۱ تا ۸۳٫
در آنجا او به مطالعه ی تجارت و نویسندگی پرداخته است. کمدی استندآپ را نیز وقتی ۲۳ سال داشت .

در اوایل دهه ۸۰ نیز آرنولد به کمدی ” Tom Arnold and the Goldfish Review” کار میکرد که در واقع کمدی روتین به حساب می آمد و نامش را بخاطر همین به این شکل گذاشته بودند. روزنان بار نیز وی را برای سیتکام “Roseanne.” نویسنده کرد.
تام در سال ۱۹۹۰ با وی ازدواج کرد. آرنولد نویسندگی نقش خود را نیز در برنامه به اسم آرنی توماس انجام داد . ازدواج این دو رسانه ها را گرم کرد. در سال ۱۹۹۲ ، آرنولد در سیتکام خود به نام “The Jackie Thomas Show” حضور داشته است. این برنامه بعد از “Roseanne” محصول شبکه ABC پخش شد و فقط ۱۸ قسمت داشت.

در سال ۱۹۹۳ نیز آرنولد و بار در کنار یکدیگر ماندند. هردو نیز در سال ۱۹۹۳ در فیلم “The Woman Who Loved Elvis” بازی کردند.
آرنولد و بار در سال ۱۹۹۴ استعدادشان کشف شد و سال بعد نیز رستوارن خود را ساختند. وی در فیلم “True Lies” و هم چنین از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ نیز در برنامه “The Best Damn Sports Show Period” حضور داشته است. وی هم چنین در تبلیغات تلویزوینی و هم چنین در سال ۲۰۰۵ نیز در “Happy Endings.” حضور داشته است. در همین سال او در “The Kid & I.” بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی قربانی

فیلم‌شناسی
فهرست برخی از فیلم‌هایی که تام آرنولد در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است:

دروغ‌های حقیقی
ز گهواره تا گور
زخم‌های خروج
نه ماه
فرد ۳
نفرین داونرز گراو
ریباند
قهرمان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تام آرنولد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه