بیوگرافی عمر سی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی عمر سی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 عمر سای متولد سال ۱۹۷۸ میباشد ، او بازیگر و کمدنی فرانسوی میباشد. کار خود را در سال ۱۹۹۶ با حضور در رادیو آغاز کرد.

زندگینامه عمر سی

بیوگرافی عمر سی

فعالیت هنری

در نقش یک کمدین نیز اولین بار او فرد تستوت را ملاقات کرد ، بعد نیز در برنامه تلویزیونی ” Le Cinéma de Jamel” در کانال پلاس شرکت کرد. بعدن نیز به بازی در برنامه تلویزوینی ” Le Visiophon” پرداخت. کارش بعدن در تلویزیون و تئاتر به نمایش در آمد ، Je ne fais pas mon âge, Service après-vente des émissions,” از جمله ی نمایش ها میباشد. بعد نیز در سال ۲۰۰۵ به بازی در ” Service après-vente des émissions ” پرداخته است. البته در سال ۲۰۱۲ اعلام شد که این برنامه دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد.
در سال ۲۰۰۶ به بازی در مسابقه تلویزیونی “Fort Boyard” پرداخت. بعد نیز در لس آنجلس به صداگذاری زیپ در ورژن فرانسوی بازی “Tomb Raider Legend” پرداخت. در برنامه شبکه دیزنی “Brother Bear” نیز بوده است.

سال ۲۰۰۸

در سال ۲۰۰۸ ، وی به بازی در ” Bienvenue chez les Bylkas” ویدئو کلیپی ساخته ی سینیک و هم چنین در سال ۲۰۰۹ نیز به صداگذاری نقش “Logorama” در کنار فرد پرداخت.
در سال ۲۰۱۱ ، او در “The Intouchables” ، در نقش مردی جوان که دستیار سلامتی بازیگر François Cluzet میشود ، بازی کرده است. این فیلم موفقیت خوبی داشت ، توانست فروشی بیش از ۱۹ میلیون بلیط را داشته باشد. در سال ۲۰۱۱ بیشترین فروش در فرانسه را داشت. در نتیجه نیز عمر سومین بازیگری شد که در فرانسه بهترین و محبوبترین میباشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارن همایون فر

در سال ۲۰۱۲ ، عمر در “Le Journal du Dimanche” حضور داشت. بعد نیز در سال ۲۰۱۴ به بازی در “X-Men: Days of Future Past” و بعد از آن بازی در “Samba,” پرداخت. بعد از این برنامه نیز به بازی در “, Jurassic World” پرداخته است.

جوایز
وی برنده جوایزی همچون جایزه سزار بهترین بازیگر مرد شده است.

فیلم‌شناسی
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به دست‌نیافتنی‌ها، مردان ایکس: روزهای گذشته آینده ، دنیای ژوراسیک، حالت نیلی اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۲۰ ژانویهٔ ۱۹۷۸ (سن ۴۲ سال)، تخپ، فرانسه
قد: ۱٫۹ متر
همسر: هلن سای (ازدواج ۲۰۰۷)
کودکان: Alhadji Sy، تیدیان سای
فیلم‌های آینده: آوای وحش، Jurassic World 3، Night Shift

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عمر سی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه