بیوگرافی ماریسا جرت وینوکر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ماریسا جرت وینوکر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ماریسا جارت وینوکور متولد سال ۱۹۷۳ میباشد. ماریس توانسته است در سال ۲۰۰۳ تونی اوارد بهترین بازیگر ، درام دیسک اوارد ، تئاتر وورلد اوارد و هم چنین چندین جایزه ی دیگر را بخاطر عملکردش بدست آورد. بعد از اینکه کارش را در “Hairspray” آغاز کرد ، به سرطان دچار شد ، ولی با این حال به کارش تمامن ادامه داد ، همین نیز باعث شد که بقیه زیاد نگران وی نشوند.

زندگینامه ماریسا جرت وینوکر

بیوگرافی ماریسا جرت وینوکر

فعالیت هنری

بعد از درمان در سال ۲۰۰۳ و هم چنین بازدرمانی و گواهی پزشک اعلام شد که به اندازه ای که بتواند به تئاتر بیاید سلامت میباشد. در زمان بیماریش همه آرزوی سلامتی برایش داشته اند.
با وجود بیماری وی توانست به صورت کاملن موفق به تئاتر بیاید و هم چنین در نقش لیدی پینک نیز در برودوی حضور داشته است.

ماریسا به نقش نمایی در American Beauty, Never Been Kissed, Teaching Mrs. Tingle و هم چنین Scary Movie, Beautiful Girl پرداخته است بعد از این برنامه نیز در “Fever Pitch” و Fugly, حضور داشته است. در یک برنامه کارتونی نیز به صداگدازی نقش “Shrek the Halls” پرداخته است.

سریال Stacked

بعد از این بازی ها به بازی در سریال ” Stacked” در کنار پاملا اندرسون پرداخته است. در یکی از قسمت های “Curb Your Enthusiasm” نیز حضور داشته است و در کنار لری دیوید مبارزه را واگذار کرده است. در این زمان به وی ” Marissa Winokur” میگفتند. ولی در کل وی را به عنوان ” زن داخل آسانسور میشناختند.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جمشید شیبانی

ماریسا برای بازی در اولین قسمت از کمدی ” Fugly” نیز انتخاب شده بود. این کمدی را سازنده ی کمدی “My Name Is Earl” خلق کرده است. این برنامه محصول شبکه فاکس بود. بعدن نیز به یک فیلم ختم شد زیرا در سال ۲۰۰۷ بیننده ی آنچنانی نداشت. بعد ماریس به “Hairspray” (2008) بازگشت و در نقش تریسی تا سال ۲۰۰۹ در این برنامه حضور داشت.
او در سریال “Dance Your Ass Off” و بعد از آن نیز در “The Talk” حضور یافته است.

گزیدهٔ آثار
سینما
تب استقرار (۲۰۰۵)
فیلم ترسناک (۲۰۰۰)
زیبایی آمریکایی (۱۹۹۹)

تلویزیون
سی‌اس‌آی (۲۰۱۴)
بابای آمریکایی! (۲۰۱۳–۲۰۰۵)
بابل گاپیز (۲۰۱۳)
کلیولند شو (۲۰۱۱)
پادشاه تپه (۲۰۰۸–۲۰۰۷)
زیاد ذوق‌زده نشو (۲۰۰۰)
دارما و گرگ (۲۰۰۰–۱۹۹۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماریسا جرت وینوکر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه