بیوگرافی تای سیمپکینز

4 سال پیش
بیوگرافی تای سیمپکینز
Rate this post

بیوگرافی تای سیمپکینز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تیگان سیمپکین بازیگر نوجوان آمریکایی متولد سال ۲۰۰۱ میباشد. کیگان در نیویورک بدنیا آمده است و از خانواده ی سیمپکین است. اولین بار در زمانی که فقط سه هفته از بدنیا آمدنش گذشته بود ، اولین نقش خود را در “One Life to Live” به اجرا درآورد ، در این برنامه او به بازی در نقش مشترک جان کرامر میپرداخت. بازی در این نقش قبل از اینکه به دنیا بیاید به او پیشنهاد شده بود.

زندگینامه تای سیمپکینز 

بیوگرافی تای سیمپکینز

فعالیت هنری

سیم خیلی زود نیز به بازی در نقش جود کوپر در “Guiding Light,” پرداخت. در این فیلم وی به مدت ۴ سال در نقش جود بازی کرده بود.
بعد از این بازی نیز به صورت مهمان به بازی در “Law & Order: Criminal Intent,” و تبلیغات پرداخت. سیم اولین بار به بازی در “Law & Order: Criminal Intent,” اثر استیون اسپیلبرگ پرداخته است. این بازی او اولین بازی بود که باعث شهرتش شد. نقش بعدی او بازی در “All the King’s Men (2006)” ، که در نقش جوانی های لائ بازی کرده بود میبوده است.

سایر آثار

بعد نیز به بازی در فیلم مشهور “Little Children (2006)” پرداخت ، این فیلم توانسته دو جایزه را بدست آورد. سیم بعد از این بازی به بازی در “Pride and Glory (2008)” پرداخته ، در این فیلم خواهر او نیز بازی کرده بوده است. سیم هم چنین در “Gardens of the Night (2008)” و “Revolutionary Road (2008)” نیز حضور داشته است. در این فیلم نیز خواهر واقعی او بازی کرده بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیسی افلک

سیم نقش مهمان را در CSI, Private Practice و Family of Four برعهده داشته است و هم چنین در سپتامبر ۲۰۰۹ نیز توانست قراردادی برای بازی در “The Next Three Days.” ببندد. وی هم چنین به بازی در نقش دالتون لامبرت در “Insidious (2011)” و “Insidious: Chapter 2 (2013).” نیز پرداخته است.

در سال ۲۰۱۳ نیز او به بازی در کنار دونی جونیر در فیلم اکشن “Iron Man 3,” پرداخته است. این اولین باری بوده که کسی برای بازی در فیلم های مردآهنی انتخاب میشود.
وی در “Jurassic World” و “The Nice Guys,” نیز حضور داشته است.

تاریخ تولد: ۶ اوت ۲۰۰۱ (سن ۱۸ سال)، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۸ متر
والدین: مونیک سیمپکینز، استیون سیمپکینز
خواهر و برادر: رایان سیمپکینز
نمایش‌های تلویزیونی: Chimerica

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تای سیمپکینز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه