بیوگرافی دبی رینولدز

4 سال پیش
بیوگرافی دبی رینولدز
4.8/5 - (131 امتیاز)

بیوگرافی دبی رینولدز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مری دبی رینولد متولد سال ۱۹۳۲ میباشد. او بازیکر ، خواننده و تاجر میباشد و در صنعت فیلم نیز شهرت زیادی دارد. وی نامزد دریافت جایزه ی گلدن گلاب بوده است ، که بخاطر نقش هلن کین در سال ۱۹۵۰ در فیلم “Three Little Words” این جایزه را میتوانست بدست آورد.

زندگینامه دبی رینولدز

بیوگرافی دبی رینولدز

فعالیت هنری

اولین نقش مشهور وی نیز بازی در نقش کتی سیلدن در فیلم “Singin’ in the Rain (1952)” بوده است ، بعد نیز توانست با حضور در The include The Affairs of Dobie Gillis (1953), Susan Slept Here (1954), Bundle of Joy (1956 Golden Globe nominationCatered Affair (1956 National Board of Review Best Supporting Actress Winner), و هم چنین Tammy and the Bachelor (1957) نیز موفقیت چندانی را کسب نماید. در این فیلم وی به خوانندگی پرداخته است که آهنگ این فیلم تامی نیز در بین بهترین های بیلبورد به شمار میرود. در سال ۱۹۶۹ نیز ، وی آلبوم پاپی را بیرون داد که اولین آلبوم او نیز به حساب می آمد.

سایر آثار مهم

ری به بازی در فیلم های “How the West Was Won (1963), ” و “The Unsinkable Molly Brown (1964)” نیز پرداخته است ، این فیلم براساس واقعیت بود در مورد مولی برون.
عملکردش در نقش برون نامزدی آکادمی اوارد بهترین بازیگر را برایش به ارمغان آورد. از دیگر فیلم هایی که بازی کرده است نیز میتوان به The Singing Nun (1966), Divorce American Style (1967), What’s the Matter with Helen? (1971), Mother (1996 Golden Globe nomination), و In & Out (1997) اشاره کرد. در سال ۱۹۷۹ نیز او به رقص در شمال هالیوود پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گرشا رضایی

در سال ۱۹۶۹ وی به بازی در “The Debbie Reynolds Show” پرداخته است. بعد نیز در سال ۱۹۷۳ توانست نامزدی دیگری را بدست آورد ، بخاطر حضور در ” A Gift of Love (1999)” ، ری در شبکه ی دیزنی نیز حضور داشته است و به بازی در “Halloweentown series” پرداخته است. در سال ۲۰۱۳ نیز بروز شده ی این برنامه ” Unsinkable: A Memoir” را ساختند.

در کنار بازیگری او به تجارت های دیگری هم چون کلوپ رقص ، هتل در لاس وگاس و کازینو اشتغال داشته است.
در سال ۲۰۱۶ وی به سرعت به بیمارستان منتقل شد ، وضعیتش وخیم بود ، بعد نیز اعلام شد که او دچار سکته ی مغزی شده است.

بخشی از فیلمشناسی
آواز در باران (۱۹۵۲)
آتنا (۱۹۵۴)
تمی و مرد مجرد (۱۹۵۷)
سگ‌دو (۱۹۶۰)
چگونه غرب تسخیر شد (۱۹۶۲)
طلاق به سبک آمریکایی (۱۹۶۷)
تار شارلوت (۱۹۷۳) صداپیشه
بازبی برکلی (۱۹۷۴) مستند
محافظ شخصی (۱۹۹۲)
بهشت و زمین (۱۹۹۳)
مادر (۱۹۹۶)
درون و بیرون (۱۹۹۷)
سرویس تحویل کیکی (۱۹۹۸) صداپیشه
ترس و نفرت در لاس وگاس (۱۹۹۸) صداپیشه
ویل و گریس (۱۹۹۹)
این زنان پیر (۲۰۰۱)
پنگوئن‌های ماداگاسکار (۲۰۱۰) صداپیشه
شماره یک: پول (۲۰۱۲)
پشت چلچراغ (۲۰۱۳) فیلم کوتاه

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دبی رینولدز
4.8/5 - (131 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه