بیوگرافی فن بینگ‌بینگ

4 سال پیش
بیوگرافی فن بینگ‌بینگ
4.7/5 - (42 امتیاز)

بیوگرافی فن بینگ‌بینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فن بینگ بینگ متولد سال ۱۹۸۱ میباشد ، او بازیگر چینی است که به تهیه و کار در موسیقی پاپ نیز میپردازد.

زندگینامه فن بینگ‌بینگ

بیوگرافی فن بینگ‌بینگ

فعالیت هنری

فن شهرتش را در بین سالهای ۱۹۸۹ تا ۹۹ بدست آورده است وقتی در سریال “My Fair Princess” به بازی پرداخت. در سا ۲۰۰۳ ، نیز در فیلم “Cell Phone” حضور یافت ، این فیلم یکی از پرفروشترین فیلم های چینی در سال شد. بعد نیز توانست بخاطر این برنامه جایزه ی گل های صد را دریافت نماید. تابحال او در فیلم های زیادی حضور داشته است که The Matrimony (2007), Lost in Beijing (2007), Buddha Mountain (2011) و Double Xposure (2012) مشهورترین آنها میباشند.

بخاطر بازی در این فیلم ها نیز جایزه های زیادی هم چون Golden Horse Film Festival and Awards, Eurasia International Film Festival, Tokyo International Film Festival, Beijing College Student Film Festival و Huading Awards دریافت کرده است. فن هم چنین در فیلم های دیگری هم که به زبان های آن کشور ها بوده است بازی کرده است ، در فیلم فرانسوی “Stretch (2011)” ، در فیلم کره ای “My Way (2011)” و در فیلم هالیوودی “X-Men: Days of Future Past (2014)”
در بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در بین پردرآمدترین بازیگران چینی بشمار میرفت.

سایر آثار مهم

در ابتدا فن در بین سالهای ۱۹۹۶ تا ۹۹ در “Shanghai Xie Jin Film and Television Art College”و “Shanghai Theatre Academy.” بوده است.
در این زمان در سریالهایی چون “Powerful Woman” نیز بوده و نقش های کوچکی را برعهده داشته است. بعد نیز در سریال چینی “My Fair Princess” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی غوغا

در سال ۲۰۰۰ نیز قرار دادی شش ساله با یک شرکت بست که تا سال ۲۰۰۶ برای آنها کار میکرد و در این زمان در “The Proud Twins (2005)” ، Young Justice Bao II (2001), Red Poppies (2002), ، The Lion Roars (2002), The Twins Effect II (2004), A Chinese Tall Story (2005) وA Battle of Wits (2006) حضور یافته است.

زندگی شخصی
وی در سال ۲۰۱۷ با لی چن نامزد کرد. وی در سال۲۰۱۹ از لی چن جدا شد.

تاریخ تولد: ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، چینگ‌دائو، چین
قد: ۱٫۶۸ متر
والدین: Zhang Chuanmei، فن تئو
خواهر و برادر: Chengcheng Fan
آلبوم‌ها: Gang Gang Kai Shi، Just Begun، 《精舞門》影視原聲

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فن بینگ‌بینگ
4.7/5 - (42 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه