بیوگرافی کارا توینتون

4 سال پیش
بیوگرافی کارا توینتون
Rate this post

بیوگرافی کارا توینتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کارا تیونتون اولین تجربه ی بازیگری حرفه ای را با بازی در قسمتی از ” Brigitta” در “The Sound of Music” شروع کرد که در ” Cliffs Pavilion” بود.

زندگینامه کارا توینتون

بیوگرافی کارا توینتون

فعالیت هنری

اولین حضور او نیز حضور در تلویزیون بود که در قسمتی از ” EastEnders” در سال ۱۹۹۴ بازی کرد ، در این زمان او در نقش دوستی که از مدرسه با او دوست بود بازی کرد. بعد نیز وی قسمتی از سریال “Teachers” محصول شبکه ۴ را در سال ۲۰۰۱ بازی کرد. هم چنین وی در سال بعد در شبکه BBC به بازی در ” Curriculum Bites” پرداخته است.

یک ماه بعد از حضور در آخرین قسمت از ” Dream Team” که پخش شد ، گفته شد که قرار است وی به شبکه BBC بازگردد و این بار در ” EastEnders” نقش جدید را ایفا کند. در این زمان قرار بود که او در کنار Tiana Benjamin, Matt Di Angelo, Kellie Shirley و Charlie Clements باشد. کارا بعد نیز این برنامه را رها کرد تا در کنار ریکی گروز در سال ۲۰۰۹ به بازی بپردازد.

سایر آثار

در سال ۲۰۰۹ تا ۱۰ نیز در برنامه ” Snow White and the Seven Dwarfs ” در کنار جوی اسواش بود.
در سال ۲۰۱۰ ، در ماه جولای به ساخت یک برنامه مستند برای شبکه BBC three به نام ” Kara Tointon: Don’t Call Me Stupid.” پرداخت.

هم چنین دو سال پیش نیز وی به کار در “Strictly Come Dancing” در کنار مارک رامپراکاش پرداخته بود. در سال ۲۰۱۰ ، در ماه سپتامبر نیز اعلام شد که کارا قرار است به کار در “Strictly Come Dancing Series 8,” بپردازد. او در این برنامه موفقیت زیادی را کسب کردو در ۵ هفته ی اول برایش خوب بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریتا جهان‌فروز

تاریخ تولد: ۵ اوت ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، بزیلدون، بریتانیا
شریک: (نامزدی) Jensen Marius
فرزندان: ۱
آلبوم‌ها: The Halcyon (Original Music From The Television Series)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارا توینتون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه