بیوگرافی اندرو لیپاتز

4 سال پیش
بیوگرافی اندرو لیپاتز
4.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی اندرو لیپاتز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پوتز در ابتدا در سن ۷ سالگی در یک درام کلاسیک حضور یافت و بعد نیز در برنامه ای کوتاه براساس شمال انگلیس به کار پرداخت. در سن ۱۰ سالگی ، وی به بازی در اولین برنامه ی تلویزیونی خود به نام “Children’s Ward”پرداخت.

زندگینامه اندرو لیپاتز

بیوگرافی اندرو لیپاتز

فعالیت هنری

در سن ۱۸ سالگی نیز در نقش کوتاهی در “Band of Brothers.” بازی کرد. در این برنامه در نقش سرباز جکسون بود. سربازی که با زخم نارنجک خود کشته میشود. بعد از این بازی ها او در تلویزوین حضور یافت. در سال ۲۰۰۳ به بازی در “Buried ” پرداخت . در ۶ قسمت از “Strange.” نیز حضور یافت.
همین سال در نقش نرو در “Boudica” و بعد نیز به بازی در دو قسمت از “Fat Friends” پرداخت. در سال ۲۰۰۶ وی در دو قسمت از ” prior to Ideal” حضور داشت.

در سال ۲۰۰۵ وی توانست در سیتکام “Ideal” حضور یابد.
در سال ۲۰۰۷ نیز وی به بازی در نقش کانر در “, Primeval”پرداخته است. گرچه تحسین های زیادی از وی شد ، ولی این برنامه آنطور که باید نبود. این برنامه باید درمورد تیمی از دانشمندان که در حال کار کردن بروی سلاحی برای مبارزه با هیولاهای آینده میکردند میبود.

این برنامه از جلوه های ویژه ی زیادی برخوردار بود. که باعث شد در زمان ساختش هزینه هایش سرسام آور شود. همین امر باعث کنسل شدن این برنامه شد.
بخاطر جذابیت این برنامه قرار شد که به شرکت دیگری واگذار شود و ساخت آن دوباره از سر گرفته شود. فصل ۴ و ۵ نیز شروع به ساخت شدند. پوتز نیز در این برنامه حضمور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رزا سلزار

در سال ۲۰۱۲ ، او به بازی در نقش کانر در “Primeval: New World” پرداخت که براساس همین سریال بوده است. هم چنینوی در فیلم “Vancouver” نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۰۹ نیز وی در نقش هاتر در مینی سریال “Alice” حضور داشت و در “Alice in Wonderland” نیز بازی کرده بوده است.

ازدواج

وی در ۲۰ اوت ۲۰۱۴ با خواننده‌ای به نام ماریاما گودمن ازدواج کرد.

تاریخ تولد: ۲۹ اکتبر ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، برادفورد، بریتانیا
قد: ۱٫۷۵ متر
همسر: مریاما گودمن (ازدواج ۲۰۱۴)
فرزندان: ۲
آموزش: Intake High School Arts College

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اندرو لیپاتز
4.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه