بیوگرافی هانا اسپریت

4 سال پیش
5/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی هانا اسپریت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هانا اسپریت وقتی ۱۲ سال داشت ، اولین بار در نقشی آماتور در “Annie” حضور یافت. بعد نیز در تئاتر “National Youth Music Theatre” حضور داشت و به یکی از اعضای کمپانی بدل شد. او در”Pendragon (1994–۹۵)” حضور یافته است.

زندگینامه هانا اسپریت

بیوگرافی هانا اسپریت

فعالیت هنری

و به کار در هنگ کنگ و نیویورک مشغول بوده است. هم چنین در ” Tin Pan Ali (1996),” و “Bugsy Malone (1997)” ( موسیقی وست اند) بوده است. در سال ۱۹۹۸ ، نیز وی به بازی در تلویزیون در “The Cater Street Hangman” پرداخته است. در نقش کسی که به قتل میرسد.

هم چنین او در “National Lottery Show” و “Blue Peter.” نیز حضور داشته است. وی در کنار این در سریال “Miami 7″ در سال ۱۹۹۹ بوده است. وی علاوه بر بازیگری به کار در ” group S Club 7″ نیز میپرداخته و در برنامه های موسیقی نیز مشهور است.
در سال ۲۰۰۳ ، او در لس آنجلس بود و در فیلم “Agent Cody Banks 2: Destination London” حضور یافت. البته این فیلم در لندن ساخته شد. این نقش را وی سه روز بعد از ترک کردن اس کلوب بدست گرفت. بعد نیز وی در فیلم ترسناک “Seed of Chucky” حضور یافت. بعد از اتمام این برنامه او تصمیم گرفت برای مدتی به استراحت بپردازد و در کنار خانواده به مسافرت برود. در اوایل نوابر ۲۰۰۵ ، اولین کار بازیگری خود را در “Blessed” محصول شبکه BBC بدست گرفت.

سایر آثار

بعد نیز در گروه موسیقی دیگری حضور یافت که بخاطر فروش ضعیف کارشان کنسل شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکسا داوالس

در سال ۲۰۰۶ ، وی در نقش اصلی در سریال “Primeval” حضور داشت . او در نقش ابی میتلند بود. این برنامه در مورد گروهی از دانشمندان که در حال تحقیق بروی یک سری معمای خاص در مورد سفر در زمان و ورود موجودات ما قبل تاریخ به زمان بودند ، است.
در سال ۲۰۱۱ بازیگران جدیدی به این برنامه وارد شدند. وی هم چنین در سریالی معمایی “Marple” نیز بازی کرده است.
در سال ۲۰۱۱ ، او به کار در نقش لیدی فرانسز در “One Man, Two Guvnors” پرداخته است.

نام کامل
Hannah Louise Spearritt
تاریخ تولد
April 01, 1981
سن
۳۸ سال
حرفه
بازیگر

فرزندان: ۱
آموزش: East Norfolk Sixth Form College
آلبوم‌ها: ۷، Stuart Little، Sharada، Rachel Getting Married، Aksar…
کمپانی‌های ناشر موسیقی: پالیدور رکوردز، اینترسکوپ رکوردز، ای-اند-ام رکوردز، Universal Records

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هانا اسپریت
5/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه