بیوگرافی بهنام بانی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام بهنام بانی در اجرای کنسرتش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی بهنام بانی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶، دامغان) خواننده ایرانی است.

زندگینامه بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی

وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد.

آغاز کار هنری

وی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرین موسیقی را شروع کرد. سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به یادگیری پرداخت. بهنام بانی در ادامه از سن ۱۹ سالگی از سال ۱۳۸۵ همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت. وی در مرداد ماه ۱۳۹۵ با قطعه علاقه خاص با آهنگسازی حامد برادران به شهرت رسید.

حاشیه ها

از سنتی تا پاپ کار کردن بهنام بانی
موسیقی سنتی را با ۴ جلسه نزد استاد مرحوم محمد نوری آموخت. اما مدتی بعد متوجه شد روحیه اش با این نوع موسیقی سازگاری کمتری دارد به همین دلیل علی رغم آموزش هایی که در موسیقی سنتی دیده بود ترجیح داد با موسیقی پاپ ادامه دهد می گوید : البته کلاس های سنتی که رفتم باعث شد اصولی تر کار کنم و چیزهای مفیدی یاد بگیریم، اما موسیقی سنتی بسیار گسترده و وسیع است و من احساس می کنم در پاپ نسبت به سنتی راحت می توانم فعالیت بکنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاری لوول

خواننده های مورد علاقه بهنام بانی
حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند. وی میگوید:
از‌خواننده‌ های قدیمی، محمد اصفهانی و محمد علیزاده را دوست دارم. مرحوم ناصر عبداللهی هم الگوی من بوده، البته من ژانرم را عوض کردم. در میان خواننده‌ های نسل جدید هم سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دوست دارم.

ازدواج بهنام بانی
بهنام بانی هنوز ازدواج نکرده است و می گوید فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارد.

ورزش بهنام بانی
به دلیل وزن زیادش تحت نظر مربی ورزش، فعالیت می کند و در مدت کوتاهی ۱۵ کیلو لاغر کرده است و روزی ۴ ساعت ورزش می کند، می گوید معتقد است خواننده بایدصداش خوب باشه تا هیکل …

استایل سیبیل بهنام بانی
وی میگوید: سه سال پیش بود دقیقا، عروسی خواهرم بود، که من بهره برداری از سبیل کردم که این پیشنهاد از طرف یکی از دوستانم بود، البته خیلی مخالفت داشتم ولی با کاراکترم جوره و خودم خیلی دوسش دارم.

فعالیت های هنری بهنام بانی

کنسرت‌ها
بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به گزارش سایت موسیقی ما تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید. پس از تهران به ترتیب در شهرهای جزیره کیش، سلمان شهر(هتل قو،) چالوس، رشت و ساری کنسرت برگزار گردید که در تمام کنسرت‌ها آهنگ‌های علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، عاشقم کرده، همه دنیام، بَسَمه، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای و چند ترک جدید دیگر به رهبری حامد برادران اجرا شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پرستون استرجیس

آلبوم‌ها

عاشقم کرده (۱۳۹۶)

تک‌آهنگ‌ها

ماه عسل ۱۳۹۷ / تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل
صدسال ۱۳۹۷
قرص قمر ۱۳۹۶
توقع ندارم ۱۳۹۶
وای دل بی قرارم ۱۳۹۶
چه بخوای چه نخوای ۱۳۹۶
اخماتو وا کن ۱۳۹۶
بسمه ۱۳۹۶
همه دنیام ۱۳۹۶ / تیتراژ پایانی برنامه من و شما –
عاشقم کرده ۱۳۹۵
چی بگم؟ ۱۳۹۵
من یه دیوونم ۱۳۹۵
علاقه خاص ۱۳۹۵
زیبای بی‌همتا ۱۳۹۵
بیخیال ۱۳۹۴
بیا اینجا ۱۳۹۴
مرز دیوونگی ۱۳۹۴
زندگیمون قصه نبود ۱۳۹۴ / تیتراژ زندگیمون قصه نبود شبکه آموزش
فصل عاشقی ۱۳۹۳
ای کاش ۱۳۹۲
لحظه به لحظه ۱۳۹۲

موزیک ویدئوها

همه دنیام (۱۳۹۶)
مرز دیوونگی (۱۳۹۶)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی بهنام بانی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه