بیوگرافی برنت اسپاینر

4 سال پیش
بیوگرافی برنت اسپاینر
Rate this post

بیوگرافی برنت اسپاینر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 برنت اسپینر در دهه ۷۰ به نیویورک سفر کرد و به کار در تئاتر مشغول شد ، بعد نیز در برنامه های زیادی حضور یافت ، ابتدا وی به بازی در “The Three Musketeers” و “Sunday in the Park with George” اثر استفان سانهیم پرداخت.

زندگینامه برنت اسپاینر

بیوگرافی برنت اسپاینر

فعالیت هنری

نقش بیصدایی را نیز در فیلم “Stardust Memories” داشت.بعد از این نیز به بازی در “The Paper Chase.” پرداخت. هم چنین گفتنی است که در سال ۱۹۸۴ وی به لس آنجلس سفر کرد و در فیلم های زیادی بازی کرد ، وی در برنامه “Night Court,” حضور یافت.
در سال ۱۹۸۶ نیز ، او در قسمتی از ” Dead Run” در سریال “The Twilight Zone” محصول شبکهCBS بازی کرد. دوبار در فصل سه نیز حضور یافت بعد نیز به بازی در برنامه کمدی “Mama’s Family,” پرداخت. هم چنین نقشی را نیز در “Rent Control (1984)” بازی کرده است. اسپینر در “Tales from the Darkside” نیز حضور یافته است.

وی در نقش جیم نیز در فیلم ” Manhunt for Claude Dallas” حضور یافته است.

در سال ۱۹۸۷ ، اسپینر در برنامه “Star Trek: The Next Generation” حضور یافت ، این حضور به مدت ۱۵ سال طول کشید. و او در ۷ فصل بازی کرده بود. هم چنین بجز سریال در ۴ فیلم از این سری فرانچیز نیز حضور داشت. در نقش اصلی او در ۱۷۸ قسمت بوده است. وی نقش خود را در Star Trek: Generations (1994), Star Trek: First Contact (1996), Star Trek: Insurrection (1998), و Star Trek: Nemesis (2002) به اجرا در آورده است. در فیلم آخر به او گفته شد که میتواند با باز نگه داشتن داده ها در این برنامه بماند ولی او گفت که دیگر برای این کارها پیر شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تیم راث
سایر آثار

البته با گذشت زمان کیفیت کارهای او در این برنامه نیز کم شده بود . به علاوه وی نه تنها در فیلم ها و سریال مربوطه بازی کرده بود بلکه ، در بازیهای این برنامه نیز صداگذاری های زیادی را داشته است ، او در Star Trek: Generations, Star Trek: The Next Generation – A Final Unity, Star Trek: Hidden Evil و Star Trek: Bridge Commander حضور داشت. بعد از حضور در چندین قسمت.

آخرین قسمتی که در آن بازی کرده بود را میتوان “Star Trek: Enterprise,” نام برد. که در سال ۲۰۰۵ ساخته شده بود.
این سری فانچیز باعث شد که اسپینر ۱۸ سال موفق شود.

در سال ۱۹۹۱ ، وی یک البوم پاپ را به نام “Ol’ Yellow Eyes Is Back” ضبط کرده بوده. در سال ۱۹۹۷ نیز برای کار با تئاتر دیگری برای برنامه ی موزیکی “۱۷۷۶”قرار داد بسته است.

بعد از فانچیز مشهور

اسپینر در سریال های تلویزیونی زیادی هم چون : series Deadly Games, Dream On, Frasier, Friends, Gargoyles, Law & Order: Criminal Intent, Mad About You و The Outer Limits حضور داشته است. هم چنین در سریال “The Big Bang Theory” و Joey, نیز در نقش خودش بازی کرده است.

به علاوه او در فیلم هایی چون : The Aviator, Dude, Where’s My Car?, I Am Sam, Independence Day, Independence Day: Resurgence, The Master of Disguise,[13] Out to Sea, Phenomenon, The Ponder Heart و South Park: Bigger, Longer and Uncut. نیز بازی کرده است.

از جمله فیلم های تلویزیونی که او در آنها حضور یافته را میتوان ، برنامه موزیکی “Geppetto” دانست. وی در شبکه HBO نیز در برنامه “Introducing Dorothy Dandridge” بوده است.
در سال ۲۰۰۴ ، او بار دیگر به برنامه ” Star Trek” بازگشت و در نقش دکتر اریک سوونگ (ancestor of Data’s creator Dr. Noonien Soong) بازی کرد. نقشی که بازی کرد سه قسمت از episode story arc of Star Trek: Enterprise: “Borderland”, “Cold Station 12 و The Augments” میشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ملیسا بنویست

در سال ۲۰۰۵ وی به بازی در سریال علمی تخیلی “Threshold”پرداخته بود ، این برنامه بعد از سه قسمت کنسل شد. وی در فیلم کمدی “Material Girls” حضور یافت. هم چنین در قمست ده از “Frasier” نیز بازی کرده است.
در سال ۲۰۰۸ نیز به بازی در ” Dreamland” پرداخته است.
در سال ۲۰۰۸ وی در نقش دکتر استروم در “Superhero Movie.” حضور داشت.

گزیدهٔ آثار بیوگرافی برنت اسپاینر

سینما

هوانورد (۲۰۰۴)
پیشتازان فضا: شورش (۱۹۹۸)
روز استقلال (۱۹۹۶)

تلویزیون
رانده‌شده (۲۰۱۶)
انبار ۱۳ (۲۰۱۲)
سیمپسون‌ها (۲۰۱۲)
تئوری بیگ بنگ (۲۰۱۱)
مرد خانواده (۲۰۰۹)
پیشتازان فضا: انترپرایز (۲۰۰۵)
نظم و قانون: نیت جنایی (۲۰۰۴)
دوستان (۲۰۰۴)
فریژر (۲۰۰۳)
خیال باطل (۱۹۹۶)
پیشتازان فضا: نسل بعدی (۱۹۹۴–۱۹۸۷)

تاریخ تولد: ۲ فوریهٔ ۱۹۴۹ (سن ۷۱ سال)، هیوستون، تگزاس، آمریکا
قد: ۱٫۸ متر
همسر: لوری مک‌براید
کودکان: جکسون اسپاینر
آلبوم‌ها: Ol’ Yellow Eyes Is Back، Sunday in the Park With George (1984 original Broadway cast)، Dreamland

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برنت اسپاینر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه