بیوگرافی ساندریان هالت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ساندریان هالت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ساندرین هالت متولد سال ۱۹۷۲ میباشد ، او بازیگر و مدل انگلیسی – کانادایی است.

زندگینامه ساندریان هالت

بیوگرافی ساندریان هالت

فعالیت هنری

هالت در لندن انگلیس بدنیا آمد ، پدرش اهل اندونزی و مادرش نیز اصالت فرانسوی داشت. در ۵ سالگی ، خانواده اش به تورنتو ، کانادا سفر کردند و آنجا خانه ی هالت شد. هالت برای مدتی در مدرسه ی کاتولیک جوزف مورو در ویلودل بود. در پاریس نیز به شغل مدلینگ حرکتی میپرداخت بعد نیز به کار به حرفه بازیگری روی آورد.

اولین بار در سال ۱۹۹۱ ، در فیلم “Black Robe.” حضور داشت. او در فیلم “Rapa Nui” فیلمی تلویزیونی و برنامه های تلویزیونی Once a Thief, Pocahontas: The Legend, 1999 و فیلم Resident Evil: Apocalypse بازی کرده است.
در سال ۲۰۰۶ نیز در سریال تلویزیونی ۲۴ در نقش اویلیان مارتین حضور داشت که به مارتا لوگان ربط داشت. در سال ۲۰۰۷ ، در نقش کاترین روسبرگ در سریال تلویزیونی “The L Word” بازی کرد.

در سال ۲۰۱۲ هم در “Underworld: Awakening” بازی کرده است. در نقش لیدا کارمندی آنتیژن که به مراقبت از دختر پورتاگونیست میپردازد ، زندانی شماره ۲ . در سال ۲۰۱۵ ، او در فیلم “Terminator Genisys” حضور داشت در همین سال در سریال تلویزینی “Fear the Walking Dead” نیز پرداخته است.

در سال ۲۰۱۶ ، در “MacGyver (2016 TV series)” در نقش پاتریسیا ، مامور ویژه بازی کرده است.
هالت با تهیه کننده ی راک تراویس هاف ازدواج کرده است ، ازدواج آنها مدت زیادی به درازا نکشید. هم اکنون نیز او در لس آنجلس زندگی میکند و یک دختر نیز دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هالزی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به رزیدنت ایول: قصاص، رزیدنت ایول: آخرالزمان، جهان زیرین: بیداری، پازل چینی اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۱۹ نوامبر ۱۹۷۲ (سن ۴۷ سال)، لندن، بریتانیا
همسر: ترویس هاف (ازدواج ۲۰۰۴–۲۰۱۱)
آموزش: St. Joseph’s Morrow Park Catholic Secondary School
کودکان: نیکولت هاف
والدین: من شان، کریستیان نی نیکولت

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ساندریان هالت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه