بیوگرافی تایگر شروف

4 سال پیش
4.5/5 - (105 امتیاز)

بیوگرافی تایگر شروف به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تایگر شروف متولد سال ۱۹۹۰ میباشد ، او بازیگر و رزمی کار هندی می باشد.

زندگینامه تایگر شروف

بیوگرافی تایگر شروف

فعالیت هنری

در سپتامبر ۲۰۰۹، قرار شد که در نقش اصلی در برنامه تلویزیونی “Fauji.” حضور یابد. در ژانویه ۲۰۱۰ نیز ، اعلام شد که صوبحاش گای تصمیم دارد تایگر را برای بازی در فیلم باز ساخته شده ی سال ۱۹۸۳ “Hero” انتخاب کند. البته تایگر در آخر این پیشنهاد را رد کرد. در ماه می سال ۲۰۱۱ نیز ، اعلام شد که امری خان تصمیم دارد با او قرار داد ببندد. بعد از مدتی نیز معلوم شد که این خبر صحت ندارد. در سال ۲۰۱۲ ، تایگر قرار دادی را برای بازی در “Heropanti.” بست.

این فیلم در ۲۳ می سال ۲۰۱۴ اکران شد و فروش چشم گیری نیز داشت ، از نظر منتقدان نیز فیلمی جذاب بود. برای اولین کار بازیگری سینمایی تایگر نیز میتوان گفت که توانست بازتابی خوب از سوی منتقدان بدست آورد. عملکرد وی شامل مهارت در رقص می شد. تاران آدارش از بالیوود نیز گفته است که عملکرد تایگر در سکانس های مختلف فیلم واقعن زیبا بوده است و صحنه های جالبی را به نمایش گذاشته است.

توانایی مبارزه

به علاوه رسانه ها نیز گفته اند که وی نه تنها میتواند به رقص بپردازد بلکه میتواند به مبارزه نیز بپردازد. البته ، سوتا کاشول از هندوستان تایمز این را رد کرده بود و گفته است که تایگر کسی است که با زور دیالوگ ها را میگوید و قیافه اش اصلا در شرایط مختلف چیزی را نشان نمیدهد. با وجود عملکردش و صحبت های بی قاعده درباره اش ، تایگر عملکرد خودش در سکانسهای مختلف را خوب و لذت بخش خوانده است و گفته است که در رقص حریف ندارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی راکموند دانبار

بعد او به بازی در “Baaghi”فیلمی درام و اکشن اثر سبیر خان پرداخته است ، این فیلم پر فروش توانست فروشی فوق العاده بالا در جهان داشته باشد. هم چنین عملکرد او در باقی نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و جایزه ی هونگامای بالیوود را اذعان وی کرد.
فیلم بعدی او فیلم ابر قهرمانی “, A Flying Jatt” میباشد. این فیلم نتوانست از لحاظ فروش به فیلم قبلی تایگر برسد. بعد از این فیلم به بازی در ” Munna Michael” داستانی درباره ی طرفداران بی خانمان مایکل جکسون پرداخت.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که تایگر شروف در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌است:

پرواز جت(۲۰۱۶)
مونا مایکل(۲۰۱۷)
باغی(۲۰۱۶)
باغی ۲(۲۰۱۸)
قهرمان بازی(۲۰۱۴)
دانش‌آموز سال ۲(۲۰۱۹)
جنگ(۲۰۱۹)
باغی ۳(۲۰۲۰)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تایگر شروف
4.5/5 - (105 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه