بیوگرافی النا آنایا

4 سال پیش
بیوگرافی النا آنایا
Rate this post

بیوگرافی النا آنایا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آنایا در پالنسیا ، اسپانیا بدنیا آمد. او در بین سه فرزند کوچکترین بود . مادرش النا خانه دار بود. پدرش نیز جوآن آنایا گومز (۱۹۳۴ – ۲۰۱۱) مهندس صنایع بوده است.

زندگینامه النا آنایا

بیوگرافی النا آنایا

فعالیت هنری

آنایا اولین بار در سال ۲۰۰۱ توانست بخاطر حضور در ” Sex and Lucía” بازتابی جهانی داشته باشد. هم چنین بعد از این نیز در نقش کوتاهی در فیلم “Talk to Her” اثر Almodóvar داشته است.
از بهترین نقش های هالیوودی که تابحال ایفا کرده است را میتوان حضور در “Van Helsing.” در سال ۲۰۰۴ فیلمی دراکولایی نام برد. البته در همان سال با بازی در فیلم اروپایی ” Promotion” توانست به یکی از ستاره های بزرگ فیلم در اروپا بدل گردد.
در سال ۲۰۰۶ نیز در موزیک ویدئوی جاستین تامبرلیک به نام “SexyBack.” حضور یافت.

بعد از چند سال حضور در نقش های مکمل توانست در “Savage Grace” و “Cairo Time” فیلم هایی جهانی بازی کند. آنایا بعد نیز به نقش نمایی در Room in Rome فیلمی در مورد دو زن هم جنس باز پرداخت و بعد از آن نیز بار دیگر با آلمودوور همکاری کرد و در فیلم “The Skin I Live In” حضور یافت.
آنایا یکی از بازیگرانی بود که قرار بود در “Wonder Woman” نیز بازی کند.

زندگی شخصی
النا در اسپانیا به دنیا آمد. وی دختر یک مهندس و یک زن خانه‌دار است. از سه فرزند خانواده، النا جوان‌ترین آنهاست. وی یک همجنسگراست و در سال ۲۰۰۸ میلادی با زوج خود ازدواج نمود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سولماز غنی

تاریخ تولد: ۱۷ ژوئیهٔ ۱۹۷۵ (سن ۴۴ سال)، پالنسیا، اسپانیا
قد: ۱٫۶۵ متر
نام کامل: Elena Anaya
شریک: Tina Afugu Cordero (۲۰۱۳–)
کودکان: لورنزو آنایا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی النا آنایا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه