بیوگرافی مادهوری دیکشیت

4 سال پیش
بیوگرافی مادهوری دیکشیت
4.5/5 - (145 امتیاز)

بیوگرافی مادهوری دیکشیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مدهوری دیکست ( متولد سال ۱۹۶۷ میباشد ). وی را بخاطر نامی که بعد از ازدواجش نیز به او تعلق گرفت مدهوری دیکست نینی میشناسند. دیکست بازیگر هندی است که بخاطر کار در سینمای هند بازیگر شده است.

زندگینامه مادهوری دیکشیت

بیوگرافی مادهوری دیکشیت

فعالیت هنری

وی به نقش نمایی در دهه ۸۰ ، ۹۰ و صده ی جدید پرداخته است. او بخاطر بازی ها و رقص هایش از سوی منتقدان مورد تمجید های زیادی قرار گرفته است. تابحال توانسته است که ۶ جایزه ، بهترین بازیگر و بهترین بازیگر مکمل را بدست آورد. هم چنین دولت هند وی را نامزد دریافت چهارمین جایزه ی بزرگ هند نیز کرده است. دیکست اولین بار در فیلم “Abodh (1984)” بازی کرد و بعد از آن نیز در فیلم “Tezaab (1988) ” حضور یافته است.

از جمله فیلم هایی که وی در نقش اصلی حضور داشته است را میتوان : Ram Lakhan (1989), Parinda (1989), Dil (1990), Saajan (1991), Beta (1992), Khalnayak (1993), Hum Aapke Hain Koun..! (1994), Raja (1995) و Dil To Pagal Hai (1997) نام برد. در کنار این او در فیلم های تحسین شده ی زیادی از سوی مخاطبان نیز حضور داشته است. از جمله : Anjaam (1994), Mrityudand (1997),[6] Pukar (2000), Lajja (2001) وDevdas (2002). در سال ۲۰۰۲ ، وی گفت که تصمیم دارد بچه هایش را بزرگ کند و در سال ۲۰۰۷ بود که با حضور در “Aaja Nachle” بار دیگر به حرفه ی خود بازگشت. در سال ۲۰۱۴ نیز در “Dedh Ishqiya” و “Gulaab Gang” حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روح‌الله خالقی
سایر آثار

به علاوه ی بازیگری او به عنوان داور در فصل ۴ از مسابقه رقص “Jhalak Dikhhla Jaa” حضور داشته است. به اضافه در برنامه های تئاتری زیادی نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۴ ، وی در هند از یونیسف حمایت کرد. او همسر دکتر شریرام مدهاو نینی میباشد و دو فرزند نیز از او دارد.

در سال ۱۹۹۰ در زمان ساخت فیلم “Saajan” بود که مدهاری با سانجای دوت رابطه داشت ، البته بعدن او با ریچا شارما ازدواج کرد ولی در آن زمان با وجود اعتراض پدرش این رابطه تا زمانی که دوت دستگیر شد ادامه داشت ، تا سال ۱۹۹۳ . در این زمان بود که مدهوری ارتباطش را با او قطع کرد.

در سال ۱۹۹۹ نیز زمانی بود که او با دکتر نینی ازدواج کرد. نینی در حال آموزش دیدن در لس آنجلس ، کالیفرنیا بود. آنها دو پسر به نامهای آرین ( متولد سال ۲۰۰۳) و رایان ( متولد سال ۲۰۰۵ ) دارند. در سال ۲۰۱۱ نیز او به همراه خانواده اش به بمبی بازگشت.

تاریخ تولد: ۱۵ مهٔ ۱۹۶۷ (سن ۵۲ سال)، بمبئی، هند
نام(های) دیگر: مدوری دیکشیت نه نه
محل زندگی: بمبئی
همسر(ها): شریرام مادهو نه نه (۱۹۹۹-اکنون)
پیشه: بازیگر، رقاص

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مادهوری دیکشیت
4.5/5 - (145 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه