بیوگرافی حامد همایون

6 سال پیش
عکس اینستاگرام حامد همایون در اجرای کنسرتش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی حامد همایون همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

سید حامد محمودزاده خواننده پاپ ایرانی است. حامد همایون متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۱ در شیراز است.

زندگینامه حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون

فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است، مادرش معلم بود و پدرم بازنشسته بانک ملی است می گوید : از بچگی در دورهمی‌ های خانوادگی می‌ خواندم.

آغاز کار هنری

وی میگوید: از کودکی با ساز و آواز آشنایی داشتم، ولی از سن دبیرستان به‌ صورت جدی کار کردم. سلفژ را پیش آقای میری یاد گرفتم، کم کم گیتار دست گرفتم و پیانو زدم و به‌ صورت حرفه‌ ای دوره‌ های آهنگ‌ سازی را گذراندم من نوازنده گیتار و پیانو نیستم و اصلا نمی‌ توان اسم نوازنده حرفه‌ ای رویم گذاشت ولی ملودی‌ هایی ساخته‌ ام که منتشر شده‌ اند.

حاشیه ها

خانواده و علاقه حامد همایون
در خانواده‌ ای بزرگ شدم که آنچنان علاقه‌ ای به موسیقی نداشتند و بیشتر به دنبال تحصیلات بودند، از بچگی در دورهمی‌ های خانوادگی می‌ خواندم. در دانشگاه به‌ صورت جدی‌ تر، گروهی با بچه‌ ها داشتیم که دست‌ و پاشکسته آهنگ‌ هایی می‌ ساختیم و اجرا می‌ کردیم حتی برای اجراهایمان بلیت هم می‌ فروختیم، آن‌ موقع در دانشگاه به بچه‌ ها سلفژ هم درس می‌ دادم دانشگاه فضای خوبی برای پیشرفت به من می‌ داد.

شاگرد اول و قبولی در دکترای حامد همایون
همیشه در مدرسه و دانشگاه شاگرد ممتاز بود، خانواده‌ ام توقع داشتند دکترایش را بگیرد و استاد دانشگاه شود؛ اما با اینکه قبول شد، ولی این کار را نکرد.

تدریس حامد همایون
هم تدریس موسیقی داشتم و هم خودم یاد می‌ گرفتم. همیشه دنبال تحقیق و یادگرفتن بودم یک‌ بار ١٣ دی‌ وی‌ دی متعلق به دانشگاه برکلی درباره گرمای صدا و آناتومی بدن و تمام چیزهایی که در آواز دنیا منطقی و معقول است را به‌ صورت اینترنتی دریافت و ترجمه کردم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیت مارا

امرار معاش حامد همایون 
در شیراز یک استودیوی شخصی داشت که آنجا ضبط می‌کرد و برای دیگران هم آهنگ‌ سازی می‌کرد که از این طریق امرارمعاش می‌ کرد.

ورود به موسسه ترانه شرقی حامد همایون
وی میگوید: با هم در اینستاگرام آشنا شدیم. شماره رد و بدل کردیم و تصمیم گرفتیم با هم کار کنیم. از اتفاقاتی که در تهران برایم افتاده بود خیلی سرخورده شده بودم اما درجا به سامان امامی اعتماد کردم و به تهران آمدم در شیراز یک شغل دولتی بسیار خوب داشتم؛ معاون مجری سد در آب منطقه‌ ای استان فارس بودم. درعین‌ حال هنرجویان زیادی هم داشتم اما کلا استعفا دادم و به تهران آمدم. از طریق سامان هم با آقای رجب‌ پور تهیه‌ کننده و مدیرعامل موسسه ترانه شرقی در تهران آشنا شدم.

مورد علاقه های خوانندگی حامد همایون
من بسیاری از کارهای خوانندگان موسیقی ایران را دوست دارم اما هیچ وقت هیچ خواننده ایرانی خواننده مورد علاقه ام نبوده، اسطوره آواز من سلین دیون بود و همیشه کارهای ایشان را دنبال می کردم. همچنین کریس دی برگ را به واسطه آواز نرم و راحتی که همیشه می خواند خیلی دوست داشتم و سعی می کردم متن ترانه هایش را بنویسم و ترجمه کنم و یاد بگیرم.

سفیر مبارزه با سرطان حامد همایون
حامد همایون در ۲۶ دی ماه ۱۳۹۵ بعنوان سفیر مبارزه با سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شد او بصورت داوطلب نیز در دعوت های موسسه خیریه محک اجرا می کند.

ازدواج و عاشقی حامد همایون
او در برنامه خندوانه اعلام کرد مجرد است و قول داد ظرف مدت یکسال آینده وارد زندگی مشترک شود و بزودی ازدواج کند، او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ا ی گفت : بله در سن ۱۸ سالگی برای اولین بار عاشق شدم

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی یغمایی

بازیکن حرفه ای فوتبال حامد همایون
وی میگوید: در دوران نوجوانی فوتبال را دنبال می کردم. مثل خیلی از نوجوانان فوتبال بازی می کردیم. تهرانی ها می گویند گل کوچک و ما در شیراز می گوییم گل فنی چون بازی کردنش فنی است.از همانجا فوتبال را شروع کردم و در مسابقات آموزشگاه ها کاپیتان بودم و در ناحیه یک استان قهرمان شدیم و بعد هم به تیم منتخب استان دعوت شدم، سال دوم دبیرستان بودم که فجرسپاسی تشکیل شد. رفتم برای تست دادن که قبول شدم و قرار شد با فجر قرارداد ببندم، همان زمان به موسیقی علاقه زیادی داشتم و باید یکی را انتخاب می کردم ک هدر نهایت به سمت موسیقی رفتم.

طرفدار پرسپولیس بودن حامد همایون
وی میگوید: من پرسپولیسی هستم اما این تیم را به خاطر پرسپولیسی که مهدوی کیا و علی دایی و علی کریمی در آن بازی می کردند دوست دارم. به نظرم آن تیم بهترین تیم تاریخ پرسپولیس بود.

بیمه حنجره حامد همایون
حامد همایون خواننده پاپ کشور اردیبهشت ماه ۹۶ حنجره خود را بیمه کرد. پیش از او، سالار عقیلی حنجره خود را تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان خسارت بیمه کرده بود !

فعالیت های هنری حامد همایون

همایون نخستین کنسرت خود را با قوی ترین آهنگ‌ها شروع کرد. او که آثارش در سال ۱۳۹۴ با استقبال مخاطبان مواجه شد آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده‌است. همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه ترانه شرقی معرفی شد.نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد. و هم چنین اولین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد. حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته‌است «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستوفر والکن

آلبوم‌ها
دوباره عشق (۱۳۹۵)

اولین آلبوم حامد همایون، «دوباره عشق» نام دارد که در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد. این آلبوم هجده آهنگ دارد که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید نیز داشت.

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حامد همایون
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه