بیوگرافی پرینیتی چوپرا

4 سال پیش
بیوگرافی پرینیتی چوپرا
4.4/5 - (146 امتیاز)

بیوگرافی پرینیتی چوپرا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پرینتی کوپرا ( متولد سال ۱۹۸۸ ) میباشد ، او بازیگر هندی است که در فیلم های هند حضور یافته است. تابحال توانسته جایزه ها و نامزدی های زیادی را بدست آورد. از جمله “Filmfare” و ” National Film Award” . به علاوه حرفه ی بازیگری ، کوپرا یکی از اعضای حقوق بشر و هم چنین از جمله افراد مشهوری است که از برندها و محصولات زیادی حمایت میکند.

زندگینامه پرینیتی چوپرا

بیوگرافی پرینیتی چوپرا

فعالیت هنری

کوپرا قررا بود که در حرفه ی سرمایه گذاری بانکی مشغول به کار شود ، اما زمانی که مدرک خود را در تجارت ، اقتصاد و درآمد از مدرسه ی اقتصاد منچستر گرفت ، در سال ۲۰۰۹ بود که به هند بازگشت و به “Yash Raj Films” ملحق شد ، در سال ۲۰۱۱ بود که به عنوان بازیگری عمومی اولین بار در فیلم کمدی “Ladies vs Ricky Bahl,” حضور یافت و تحسین های زیادی از سوی منتقدان کسب کرد.

هم چنین برای اولین بار نیز توانست جایزه ی ” Filmfare Award” را بدست آورد. نامزد بهترین نقش زن مکمل نیز بود.
در سال ۲۰۱۲ ، نیز با حضور در درام رمانتیک “Ishaqzaade” نه تنها از فروش بالای این فیلم خرسند شد ، بلکه از سوی منتقدان نیز مورد تحسین های خیلی زیادی قرار گرفت. در سال ۲۰۱۳ نیز او در برنامه های کمدی “Shuddh Desi Romance (2013” و “Hasee Toh Phasee (2014)” حضور یافت و موفقیت فوق العاده ای کسب کرد. تابحال وی یکی از بالا رتبه ترین بازیگران جوان هندی شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد فخرالدینی
مهم ترین همکاری ها

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پرینیتی چوپرا بازی در فیلم دیشوم بوده است. پرینیتی چوپرا سال ۱۳۹۵ فیلم دیشوم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Rohit Dhawan همکاری داشته است. پرینیتی چوپرا توانست با بازی در فیلم دیشوم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نرگس فخری، آکشی کومار، ژاکلین فرناندز و جان آبراهام بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها پرینیتی چوپرا با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Ranveer Singh با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با پرینیتی چوپرا داشته است.

تاریخ تولد: ۲۲ اکتبر ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، امبالا، هند
قد: ۱٫۶ متر
فیلم آینده: The Girl on the Train
جوایز: Screen Award for Best Female Debut، بیشتر
آموزش: Convent of Jesus and Mary, Ambala، Alliance Manchester Business School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پرینیتی چوپرا
4.4/5 - (146 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه